Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
PREDSTAVLJAMO NAJBOLJE TVRTKE Manas radi softverska rješenja za svjetske divove poput Harvarda i MIT-a, a u Splitu su otvorili najveći luksuzni hotel u srcu grada

PREDSTAVLJAMO NAJBOLJE TVRTKE Manas radi softverska rješenja za svjetske divove poput Harvarda i MIT-a, a u Splitu su otvorili najveći luksuzni hotel u srcu grada

Cornaro je ostvario zavidne rezultate poslovanja i postao jedan od simbola destinacije

Tvrtka Manas našla se među srednjim trgovačkim društvima nominiranima za plaketu 'Zlatna kuna', priznanje koje svake godine najuspješnijim tvrtkama s područja Splitsko-dalmatinske županije dodjeljuje HGK Županijska komora Split. 

- Nominacija za nagradu 'Zlatna kuna' svjedočanstvo je našim naporima da već godinama dosljedno pružamo profesionalnu uslugu, kvalitetna radna mjesta, edukaciju, moderne tehnologije i proaktivno poslovanje privatnog sektora okrenutog globalnom tržištu - kaže Stjepan Radović.

S poslovanjem su započeli sredinom devedesetih godina, a njihova informatička rješenja danas su prisutna na dva kontinenta, prvenstveno na tržištu SAD-a, a potom i u zemljama Europske unije. Paralelno s izradom kompleksnih softverskih rješenja za neke od svjetskih divova poput Harvarda, MIT-a i sveučilišta Columbia u New Yorku, tvrtka je kao investitor građevinskih projekata do sada uspješno realizirala izgradnju više stambeno-poslovnih objekata na području Splita i Solina. 

Prije pet godina su otvorili hotel Cornaro, najveći luksuzni hotel u srcu Splita, kojem se tijekom 2018. godine broj smještajnih kapaciteta povećao na 156 smještajnih jedinica.

Hotel je, ističe Radović, kombinirajući autohtonost i izvornost lokacije s modernim tehničkim dostignućima implementiranim u način rada i pružanje usluga, ostvario zavidne rezultate poslovanja i postao jedan od simbola destinacije.

- U narednim godinama, hotel planira ostvariti porast broja individualnih i poslovnih gostiju i promicati kongresnu industriju, kao i vlastiti identitet i identitet destinacije, a sama tvrtka namjerava ostati među vodećima u regiji i nastaviti sa širenjem na globalnom tržištu te tako doprinositi hrvatskom gospodarstvu - zaključuje Radović.

Vaša reakcija na temu