Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Provozali smo se novom linijom javnog prijevoza, manje od sat vremena trebalo je od centra Trogira do centra Splita

Provozali smo se novom linijom javnog prijevoza, manje od sat vremena trebalo je od centra Trogira do centra Splita

Autobusna linija je povezana s vlakom iz Kaštel Starog

Za manje od sat vremena od centra Trogira do centra Splita može se doći javnim prijevozom. Zvuči nevjerojatno, ali je istinito. Od ponedjeljka je počela s radom dodatna linija Prometovog autobusa iz Trogira koja je povezana s vlakom iz Kaštel Starog. Ukrcali smo se u 10.35 sati u Trogiru, stigli oko pet minuta ranije za uhvatiti vlak koji polazi u 11 sati. Zatim za 28 minuta stigli do trajektne luke u Splitu.

Na prvoj vožnji autobusom, izuzev vodećih ljudi Prometa na čelu s Mirom Delićem, ukrcao se i trogirski predsjednik Gradskog Vijeća Ante Piteša te pročelnik Frane Žižak.


Političari su, dodajmo, platili kartu. Osim njih, putem je ušao i jedan mladić sasvim slučajno.

- Idete do Splita? - pitao je.

- Da, ali s presjedanjem u Kaštel Starome u vlak - odgovorio je šofer.

- Asti, 'ko će to čekat - okrenuo se momak.

- Pričekajte, brže ćete ovako - objasnio je vozač autobusa.

Još je pojasnio da vrijedi karta i za vlak. Ukrcao se momak i bio zadovoljan.  Za 20-ak minuta stigli smo do Kaštela. Prošetali do vlaka 50 -ak metara.

- Tu će se napraviti stanica, da putnici praktički uskoče iz autobusa u vlak - pokazivao je Delić.

Kazao nam je da su se za uvođenje ove linije odlučili, među ostalim, jer se za liniju od aerodroma do Splita, kombinacija autobusa i vlaka pokazao veliki interes.


- S ovom linijom ćemo ići dva mjeseca, ako bude interesa, bit će u rasporedu i za sljedeću godinu. Svakako, od aerodroma do luke ćemo opet uvesti oko Uskrsa, neovisno pokaže li se ova nova učinkovita - pojasnio nam je Delić.

Zadovoljno je gledao na sat i brojanje minuta do Splita.

- U idealnim uvjetima liniji 37 treba barem 80 minuta do Splita. A kad su ljetne gužve, to vrijeme znatno skoči. Vidite razliku - slikovit je.

U vlaku prema Splitu izbrojali smo šest putnika. Kondukter Hrvatskih željeznica kaže nam da je ta brojka u jutarnjim satima znatno veća, kao i u udarnim popodnevnim te da je vlak dosta popunjen.

- U 90 posto slučajeva vozi nagibni vlak - odgovorio nam je na upit o udobnosti.

Nova integrirana linija, naglasimo, vozi osam puta dnevno. Raspored je dostupan na internetskim stranicama Prometa. Još jednom ponovimo, jer dojma smo, putnici još ne znaju da autobusna karta vrijedi za vlak i obratno.

Vaša reakcija na temu