Foto: Veljko Martinović Radionica u hotelu Park: Internet marketing povećava prodaju turističkih proizvoda...

Radionica u hotelu Park: Internet marketing povećava prodaju turističkih proizvoda...

Na prvoj radionici naziva 'Turistička web stranica' brojnim zainteresiranima predavali su Tanja Vuković i Marina Kovačević

U hotelu Park održala se prva od osam radionica koje su namijenjene turističkim agencijama i malim hotelijerima koje održava Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije u suradnji s agencijom AdProfis .

Ciklus edukacija organizira se s ciljem povećanja prodaje turističkih proizvoda uz pomoć Internet marketinga. 

Na prvoj radionici naziva 'Turistička web stranica' brojnim zainteresiranima predavali su Tanja Vuković i Marina Kovačević, eksperti za internet oglašavanje s preko 10 godina iskustva. Autorice su prve knjige o oglašavanju na internetu u turizmu 'Internetom do gostiju', certificirani su Google partneri i rade kao marketing konzultanti za poduzetnike na projektima Europske komisije.

- Vlada velika zainteresiranost, preko 40 prijavljenih je samo za prvu edukaciju, što dovoljno govori da su naši djelatnici u turizmu, agencije i mali hotelijeri itekako ozbiljni i da se spremaju kvalitetno za sljedeću sezonu - kazao je Joško Stella, direktor Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije.

Turistička zajednica, na čijem je čelu, napravila je sve da iznajmljivači, odnosno djelatnici u turizmu prepoznaju važnost internet oglašavanja koje preuzima primat nad drugim tipovima marketinga.

- U posljednje tri godine smo organizirali sustav edukacija kojima smo educirali preko 3000 privatnih iznajmljivača neposredno, a posredno preko 6 tisuća i samim time smo digli konkurentnost kompletne županije - dodao je Stella.

Što se tiče prve radionice, Marina Kovačević je navela kako zapravo svi imaju web stranice i da su neke dobre, neke malo manje dobre. 

- Međutim, svima svima trebaju savjeti jer stvari oko web stranica napreduju i svake godine treba drukčije izgledati, primjerice, izrađene stranice koje nisu prilagođene mobilnim uređajima više ne funkcioniraju. Naravno, i dizajn se mijenja, a sve se može dobro pratiti putem 'Google Analytics'. Postoji dosta nijansi koje utječu, mi ćemo samo ćemo objasniti kako ih optimizirati - kazala je Marina Kovačević.

Dizajn je uglavnom stvar kreativnosti, ali kako je rekla, postoje neke generalne smjernice poput onih da su fotografije kvalitetne, 'mali savjeti dviju majstorica' su i da se po mogućnosti ne koristi crvena boja jer ona asocira opasnost, da se koriste upravo one koje asociraju na sunce i more , ili pak kada se reklamira luksuz da se koriste 'škurije' boje.

Vuković je prisnažila i da se stavljaju na stranice ljetne fotografije koje prikazuju kako ljudi uživaju.

Na kraju istaknimo i da osim edukacija, radionica i brojnih drugih događanja, Stella ne miruje s promoviranjem dalmatinskog turizma preko granice. Krajem tjedna odlazi u Rim gdje će se održati specijalna prezentacija za cikloturizam. Od brojnih poznatih na toj hvalevrijednoj prezentaciji bit će Vladimir Miholjević, organizator utrke Tour of Croatia, ali i proslavljeni talijanski biciklist, dvostruki pobjednik Giro d'Italia Ivan Basso

- Dolazi veliki broj novinara, agenata i udruga cikloturista iz cijele Italije, a na kraju prezentacije ćemo ih počastiti našim vinom Pošip Stina, koje je u Francuskoj dobilo zlatnu medalju. Pokazat ćemo da se cikloturisti mogu dobro provesti, zabaviti i dobro počastiti - otkrio je Stella.  

Vaša reakcija na temu
Aloooo article_emotions(16208, "");
Pregledaj komentare