Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović Reorganizira se mreža Prometovih linija, građani mogu dati svoje prijedloge
NAŠ GRAD Gradsko vijeće i rad gradskih tvrtki Piše: Dalmatinski portal

Reorganizira se mreža Prometovih linija, građani mogu dati svoje prijedloge

'Paralelno ćemo raditi i na nabavi autobusa te zapošljavanju novih vozača'

Gradska tvrtka Promet Split kreće u reorganizaciju mreže linija javnog gradskog prijevoza kako bi svoje usluge učinila još dostupnijima i dodatno ih prilagodila stvarnim potrebama svojih korisnika. U tu svrhu svi zainteresirani građani od danas do 1. lipnja 2023. godine mogu ispuniti online upitnik i poslati svoje prijedloge, najavljeno je na današnjoj konferenciji za medije. 

O rezultatima provedenog istraživanja među građanima koje se odnosilo na njihove navike i ocjenu usluga Prometa te o procesu koji sada slijedi govorili su gradonačelnik Ivica Puljak i direktor tvrtke Promet Split d.o.o. Miroslav Delić.

Polovica građana Splita koristi se javnim gradskim prijevozom, a primijetili su i kako je posljednjih godina kvalitete značajno povećana, pa su ukupnu ocjenu dali vrlo dobar. E-ticketing sustav, novi autobusi i vozači najbolje su ocijenjeni, a najveći dio građana koji ne koristi javni gradski prijevoz rekao je kako nema potrebu češće putovati, a potom da im ne odgovaraju postojeće linije. Stoga su Grad Split i tvrtka Promet krenuli u sljedeći korak modernizacije javnog gradskog prijevoza. 

'Nakon novih autobusa, čija je prosječna starost među najmanjima u Europi, manja od četiri godine, te nakon uvođenja e-ticketinga, znali smo da je vrijeme za reorganizaciju i bolju uspostavu mreže autobusnih linija.

Zato smo se odlučili na koncept u kojem želimo najprije pitati građane koje bi linije željeli poboljšati. S kotarskim predsjednicima također je održan sastanak na ovu temu te će i oni dati značajan doprinos u novoj organizaciji', rekao je gradonačelnik Puljak i pozvao sve građane da se odazovu i daju svoje prijedloge. 

Direktor tvrtke Promet Miroslav Delić također je ponovio kako su preduvjeti za ovaj proces napravljeni, ali i podsjetio kako je prije samo četiri godine Promet bio u predstečaju s ogromnim gubicima, viškom zaposlenih i poluraspadnutim autobusima. 

'Sad završavamo fazu modernizacije, a novi izazovi idu u dva smjera. Jedan je nabavka autobusa na električni pogon za što smo spremni i samo čekamo otvaranje poziva za stopostotno financiranje iz fondova Europske unije, a drugi je smjer poboljšanje usluge prema građanima, pogotovo nakon iskazanog nezadovoljstva postojećom mrežom. Stručne službe sve će prijedloge evaluirati i napraviti vremenski plan u kojem će se ono što je prihvatljivo implementirati u mrežu autobusnih linija. U ovom procesu tvrtka Promet paralelno će raditi i na povećanju kapaciteta i nabavi novih autobusa te zapošljavanju novih vozača', najavio je direktor Delić. 

Online anketa dostupna je na web stranici Grada Splita


Vaša reakcija na temu