Sardina Postira proslavila 110. rođendan uz obilazak suvremene tvornice i predstavljanje najnovijih poslovnih uspjeha

Sardina Postira proslavila 110. rođendan uz obilazak suvremene tvornice i predstavljanje najnovijih poslovnih uspjeha

Proizvodi s Brača prisutni su u Europi, Sjevernoj Americi, Kanadi, Rusiji i Australiji

Sardina d.o.o., jedna od vodećih hrvatskih tvrtki u sektoru ribarstva i prerade ribe, proslavila je svoju 110. obljetnicu osnivanja u mjestu Postira na otoku Braču gdje je njena priča započela davne 1907. godine. Ovogodišnja obljetnica bila je idealna prilika za obilazak suvremenih proizvodnih pogona te predstavljanje najnovijih poslovnih uspjeha. Važnost obljetnice prepoznata je od državne do lokalne razine gdje su predstavnici ministarstava, županije, općina, poslovni partneri te sami zaposlenici i hrvatski ribari svojim prisustvom pozdravili dosadašnji rad Sardine i istaknuli važnost razvoja hrvatskog proizvodnog sektora kroz ovakve pozitivne primjere.

Svečana proslava započela je obilaskom suvremene tvornice čija je izgradnja dovršena krajem 2016. godine puštanjem u pogon sustava za pročišćavanje otpadnih voda koji se bazira na suvremenoj tehnologiji i modernizaciji radnih procesa. Time je finaliziran proces investicije u iznosu višem od 30 milijuna eura, a ujedno se radi o jednoj od najznačajnih investicija na hrvatskim otocima.

Zadovoljstvo postignutim izrazio je direktor Sardine, Mislav Bezmalinović, koji je istaknuo ponos realizacijom ostvarenih planova i pozitivan pogled na budućnost tvrtke. Naglasio je važnost investicija u proizvodni sektor te se posebno zahvalio svojim zaposlenicima, a usto istaknuo promotivnu kampanju na nacionalnom nivou koja je u tijeku te najavio nove projekte.

- Obzirom da smo turistička zemlja, i Sardina se odlučila okrenuti turizmu i to kroz dva smjera; proizvodni i projektni. S jedne strane, plan nam je svake godine na tržište plasirati proizvod namijenjen isključivo turističkom sektoru, pa tako ove godine plasiramo Adriatic Queen tuna komadići u biljnom ulju, koja je namijenjena isključivo HORECA segmentu. Radi se o specijalnom pakiranju od 2 kilograma koje je pogodno za pizzerije, sendvič barove i restorane. Drugi smjer orijentiranosti prema turizmu planiramo realizirati razvojem novih projekata, kao što su hotel i ekskluzivne vile u općini Postira,  te marina s turističkom zonom u općini Nerežišća - istaknuo je Bezmalinović.

Važnost daljnjeg razvoja proizvodnog sektora i novih projekata naglasili su i ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić, ministar graditeljstva Lovro Kuščević te splitsko-dalmatinski župan Zlatko Ževrnja navodeći Sardinu kao primjer uspješne hrvatske priče.

Osim obilaska tvornice, direktor Sardine ovu je važnu obljetnicu iskoristio kako bi prisutnima istaknuo neke od važnih poslovnih uspjeha, kao onaj da Sardina čak 80% svojih proizvoda plasira na inozemna tržišta. Sardinini proizvodi prisutni su u Europi, Sjevernoj Americi, Kanadi, Rusiji i Australiji. Osim vlastite tvornice, Sardina ima i vlastita uzgajališta ribe čime se zaokružuje čitav proizvodni proces od ulova, prerade, konzerviranja do prodaje. Posebna pažnja posvećuje se kvaliteti proizvoda gdje uporaba najmodernije tehnologije smrzavanja i prerade ribe omogućuje stvaranje proizvoda premium kvalitete kojima se Sardina ponosi. Bezmalinović je istaknuo i da Sardina trenutno broji više od 320 zaposlenih, što samo po sebi dovoljno govori o njezinoj ulozi u razvoju otoka Brača i zapošljavanju lokalnog stanovništva.

Vaša reakcija na temu
Aloooo article_emotions(19085, "");
Pregledaj komentare