Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Splitska agencija SeekandHit pobijedila na MIXX natjecanju za najbolju oglasnu kampanju na pretraživačima!

Splitska agencija SeekandHit pobijedila na MIXX natjecanju za najbolju oglasnu kampanju na pretraživačima!

Prvi put je na Danima komunikacija uvrštena kategorija 'Best search'

Na Danima komunikacija u Rovinju proglašeni su ovogodišnji pobjednici natjecanja MIXX koje je napravljeno po međunarodnoj licenci IAB-a, a u sklopu kojeg se dodjeljuju nagrade najboljim digitalnim kampanjama. Kriteriji ocjenjivanja uključivali su kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te postignute rezultate. Svi kriteriji su bili podjednako važni za donošenje konačne ocjene i izbor pobjednika. Žiri je bio sastavljen od profesionalaca iz svih segmenata digitalne industrije – strategije, kreativnosti, produkcije i zakupa medija.

Po prvi put ove godine u natjecanje je uvrštena i 'Best search' kategorija, u kojoj su se našla rješenja koja na izniman način koriste taktike pri oglašavanju na pretraživačima.

SeekandHit je sudjelovao s oglasnom kampanjom 'Searching Bike.hr in 2017' za klijenta Sensus Grupa i njihov projekt Bike.hr, koja je u konačnici projektu osigurala porast prihoda od oglašavanja za 118%, te povećala broj prodanih artikala za 30%. 

Splićanin Mario Frančešević, osnivač SeekandHita je komentirao: 

- MIXX nagrada u 'Best search' kategoriji nam znači puno, prije svega jer je to područje koje nam predstavlja jednu od osnovnih djelatnosti. Ono što bismo još istaknuli, Bike.hr je prisutan na tržištu od 2012., te je imao uhodane oglasne kampanje, čime je značajan porast prometa, prihoda i prodanih artikala koji smo ostvarili u odnosu na prijašnju godinu jako dobar rezultat - drago nam je da je stručni žiri to prepoznao, a posebno hvala našem klijentu na suradnji i velikom povjerenju koje nam je ukazao!

Organizatori su istaknuli kako je digitalni sadržaj, kako u svijetu tako i u Hrvatskoj, dosegao razinu da može samostalno, ali i kao dio integrirane komunikacije zaista ostvariti pomak u prodaji i na brand parametrima. 

Vaša reakcija na temu