U nastavku predstavljanja izbornog programa, kandidatkinja za gradonačelnicu Sinja, Marija Gaurina, s Nezavisne liste dr. Jadrijevića, iznijela je prijedloge za unaprjeđenje prometne infrastrukture.
U fokusu su rasterećenje središta grada, nova parkirna mjesta te realizacija već pripremljenih prometnih rješenja koja su, kaže, godinama zanemarivana.
Jedna od glavnih pretendentica za drugi krug izbora poručuje da je prometna slika Sinja u proteklih pet godina doživjela dramatične promjene jer se broj vozila višestruko povećao:
'Sinj je možda jedini naš grad koji još ima rampu na ulazu u centar. Nismo izgradili ni jednu javnu garažu, kao ni značajnije nove prometnice', istaknula je Gaurina naglasivši kako umjesto skupih i dugoročnih obećanja, predlaže konkretne mjere koje gradovi diljem zemlje već godinama uspješno provode:
'Prvi korak bit će uklanjanje rampe i uvođenje jednostavnih uređaja za nadzor parkiranja, koje već koriste komunalni redari diljem Hrvatske i Europe. Cijene ćemo maksimalno sniziti za stanare, ali i uvesti pravedniji pristup korištenju javnog prostora'.
Posebnu pozornost posvetila je prometu u mirovanju, odnosno nedostatku javnih parkirališta i garaža.
'Garaže nisu luksuz, već osnovna potreba. One su investicije koje gradovi naše veličine već odavno realiziraju, a Sinj ni tu nije napravio ništa. Posebno je frustrirajuća situacija kod Doma zdravlja koju u sljedećem mandatu jednostavno moramo riješiti', naglasila je kandidatkinja nezavisne liste koja se osvrnula i na, sada već tradicionalna, obećanja o gradnji obilaznice.
'Umjesto vječno nerealizirane obilaznice, u suradnji s prometnim stručnjacima, predlažem izgradnju kratkih prometnih obilaznica koje su već projektno spremne i čekaju samo političku volju za realizaciju. Nama nije problem tranzitni promet ili ljudi koji prolaze kroz Sinj već naš vlastiti promet koji možemo sami i urediti, bez da čekamo državu', dodaje Gaurina te zaključuje:
'Ne možemo se ponašati kao da je promet pitanje koje će netko drugi riješiti za nas. Ako želimo biti ozbiljan grad, moramo imati konkretan pristup vlastitoj prometnoj politici, koja je racionalna, izvediva i primjenjiva odmah, a ne jednog dana'.