Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Maja Gijevski SINJ U SRIDU Zajedničkim brendiranjem Cetinska krajina može postati cjelogodišnja destinacija

SINJ U SRIDU Zajedničkim brendiranjem Cetinska krajina može postati cjelogodišnja destinacija

Projekt je vrijedan više od 66,5 milijuna kuna, a 55,6 milijuna su bespovratna sredstva EU

'Sinj u sridu' projekt je obnove i uređenja jedinstvene kulturne baštine alkarskog grada s ciljem njene veće valorizacije. Okosnicu projekta čini rekonstrukcija, obnova i revitalizacija nepokretnih kulturnih dobara tvrđave Grad, tvrđave Kamičak i kule sa satom, Muzeja Cetinske krajine te obnove ulica povijesne cjeline Sinja. Njihova obnova i revitalizacija bit će osnova za razvoj niza tematski povezanih kulturnih i turističkih sadržaja koji će Sinj pretvoriti u turističko odredište s brojnim turističkim sadržajima tijekom cijele godine. 

Projekt je vrijedan više od 66,5 milijuna kuna, a 55,6 milijuna su bespovratna sredstva EU. U sklopu projekta izrađena je i prezentirana Strategija brendiranja Cetinske krajine, portal www.cetinska-krajina.hr i aplikacija 'Cetinska krajina' koja će gostima služiti kao turistički vodič. 


Jozo Sarač, direktor Javne ustanova RERA koja je jedan od partnera u projektu, kaže kako je ovo jedini projekt iz Splitsko-dalmatinske županije koji se mogao prijaviti na natječaj za financiranje integriranih kulturnih projekata jer je jedini imao pripremljenu svu potrebnu dokumentaciju. 

- Ovaj projekt ne treba promatrati kao obnovu jednog dijela Sinja nego kao obnovu cijelog Cetinskog kraja. U analizi stanja i mogućnosti Cetinske krajine sve lokalne samouprave itekako imaju što za ponuditi. Gro događanja jest u Sinju, ali se one svojim ponudama moraju nasloniti na ovaj projekt. Ova je Studija pokazala da se ne trebamo ustručavati angažirati najbolje destinacijske menadžere i dobro ih platiti da obrade ovaj materijal jer ako se to rascjepka na pojedinačne promotivne aktivnosti lokalnih turističkih zajednica nećemo uspjeti. Cilj je da u brendiranje krenu sve jedinice lokalne samouprave Cetinske krajine koje će pozicionirati Sinj i Cetinsku krajinu kao jedinstvenu turističku destinaciju, koja može zadovoljiti različite turističke interese i potrebe na cjelovit način, te koja će biti prepoznatljiva na turističkom tržištu i koja će moći konkurirati popularnim priobalnim destinacijama - rekao je Sarač.   

Na portalu, kao i putem aplikacije 'Cetinska krajina', gosti mogu dobiti sve relevantne informacije o Sinju, Otoku, Vrlici, Dicmu, Trilju i Hrvacama. Svaka od tih općina je kroz Strategiju brendiranja predstavljena tradicijom koja je specifična za taj kraj. Tako Sinj predstavlja Alkar, Otok je poseban po jedinstvenom načinu gradnje lađa, Hrvace po lončarstvu, Vrlika po nijemom kolu, Dicmo po reri, a Trilj po rimskim nalazištima. Navedena su i dva slogana pod kojima bi Cetinska krajina mogla krenuti u promociju. Jedan je 'Neukroćena Dalmacija', a drugi 'Udahni duboko'.

Sinjska gradonačelnica Krstina Križanac ističe kako je veseli činjenica što je projekt ušao u fazu realizacije.

- Vjerujem da ćemo kroz ovaj projekt ostvariti naše ciljeve, a to je bolji standard života naših sugrađana, veći broj zaposlenih i turistička infrastruktura koja će omogućiti poduzetnicima, OPG-ovima i zadrugama da se naslone na ovaj projekt. Jedna od zadnjih komponenti koja se realizira kroz ovaj projekt je Informacijsko-edukacijski centar koji mora biti gotov do 31. prosinca. Sinj je na krilima dva velika brenda Alke i Velike Gospe postigao određene rezultate, ali mi želimo da Sinj postane cjelogodišnja destinacija, a realizacijom ovog projekta postići ćemo to da Sinj ne živi samo u srpnju i kolovozu već cijele godine - zaključila je Križanac.

Vaša reakcija na temu