Na Trgu Gaje Bulata danas je otvoren sajam Smart City Expo na kojem će se građanima predstaviti nova komunikacijska rješenja Gradske uprave i gradskih tvrtki. O gradskim uslugama na novi način govorio je gradonačelnik Splita Ivica Puljak, a službeno je pustio u rad i Smart City Split aplikaciju vrijednu 3,5 milijuna kuna.
- Danas počinje s radom aplikacija Smart City Split, najmodernija aplikacija takvog tipa u Hrvatskoj, a i šire. Kroz nju ćemo integrirati čitav niz gradskih usluga. Građani mogu kroz nju plaćati račune za Vodovod i kanalizaciju, Čistoću, Split parkingu, Lovrincu te Prometu, a u budućnosti ćemo integrirati i ostale gradske usluge - otkrio je splitski gradonačelnik.
Pored aplikacije, građanima je na raspolaganju i telefonski kontakt centar te e-mail. Modernizacijom i objedinjavanjem komunikacijskih alata cilj je građanima olakšati komunikaciju s javnim servisima i pružiti što bržu i kvalitetniju uslugu.
- Osnovali smo kontakt centar pa će građani kroz aplikaciju postaviti upit bilo kojoj gradskoj službi i tvrtkama grada, a mogu nazvati na broj 08002040 ili poslati e-mail na adresu kontakt@split.hr. Tako mogu dobiti vrlo brzo odgovor na svoj upit i riješiti problem koji žele. Ovo su gradske usluge na drugačiji, na najmoderniji način. Ovo je jedina veza koja treba građanima s Banovinom - poručio je Puljak koji je s pročelnicama Ureda Grada i Službe za razvoj grada, Marinom Protić i Antonijom Eremut Erceg, obišao sajam.
- Prezentirat ćemo i digitalna rješenja koja su naša trgovačka društva i ustanove razvili. Shvatili smo da imamo jako puno digitalnih alata, a da građani nisu dovoljno upoznati s njihovim koristima. Na ovaj način pokazat ćemo im prednosti digitalne komunikacije i tako im olakšati život i posao, kao i našoj rad lokalnoj administraciji. Pozivam građane da se prošetaju Trgom Gaje Bulata i upoznaju se s rješenjima koja je za njih razvio Grad - rekla je Antonija Eremut Erceg, pročelnica službe za razvoj Grada Splita.
Spomenimo kako će Smart City Expo trajati dva dana, 1. i 2. lipnja, a građani će se od 10 do 18 sati moći informirati o glavnim značajkama nove digitalne usluge - Smart City Split aplikacije, kao i načinu korištenja i uslugama koje je putem novog kanala komunikacije moguće ostvariti na brz i jednostavan način.
- Objedinili smo digitalne usluge, uspostavljena je sinergija u radu više gradskih tvrtki. Nije bilo lako razviti aplikaciju, radi se o različitim tvrtkama koje imaju drugačije poslovne procese i pravila. Govorimo o pet različitih komada 'odjeće' koje je trebalo složiti u jedno lijepo 'odijelo' koje će biti funkcionalno. Platforma ima svoje mobilno i web sučelje. Najbolje je što građani imaju mogućnost jednog prisnog kontakta s gradskom upravom i gradskim poduzećima, mogu preko chata komunicirati o tematici koja ih zanima. Usluge su besplatne, kao i naknada za plaćanje računa. Tko ne prati medije, a koristi aplikaciju bit će upoznat s raznim obavijestima. Kao što je puknuće cijevi, radovi u blizini i slično. U pozadini stoje živi ljudi, a građanima je ovo još jedan način komunikacije s Gradskom upravom - kazao je Ante Kokan, konzultant za Smart City digitalizaciju u Gradu Splitu.