Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović SMART CITY EXPO Ivica Puljak: Ovo je jedina veza koja treba građanima s Banovinom

SMART CITY EXPO Ivica Puljak: Ovo je jedina veza koja treba građanima s Banovinom

Danas je u rad puštena aplikacija vrijedna 3,5 milijuna kuna koja integrirati čitav niz gradskih usluga

Na Trgu Gaje Bulata danas je otvoren sajam Smart City Expo na kojem će se građanima predstaviti nova komunikacijska rješenja Gradske uprave i gradskih tvrtki. O gradskim uslugama na novi način govorio je gradonačelnik Splita Ivica Puljak, a službeno je pustio u rad i Smart City Split aplikaciju vrijednu 3,5 milijuna kuna.

- Danas počinje s radom aplikacija Smart City Split, najmodernija aplikacija takvog tipa u Hrvatskoj, a i šire. Kroz nju ćemo integrirati čitav niz gradskih usluga. Građani mogu kroz nju plaćati račune za Vodovod i kanalizaciju, Čistoću, Split parkingu, Lovrincu te Prometu, a u budućnosti ćemo integrirati i ostale gradske usluge - otkrio je splitski gradonačelnik. 

Pored aplikacije, građanima je na raspolaganju i telefonski kontakt centar te e-mail. Modernizacijom i objedinjavanjem komunikacijskih alata cilj je građanima olakšati komunikaciju s javnim servisima i pružiti što bržu i kvalitetniju uslugu.

- Osnovali smo kontakt centar pa će građani kroz aplikaciju postaviti upit bilo kojoj gradskoj službi i tvrtkama grada, a mogu nazvati na broj 08002040 ili poslati e-mail na adresu kontakt@split.hr. Tako mogu dobiti vrlo brzo odgovor na svoj upit i riješiti problem koji žele. Ovo su gradske usluge na drugačiji, na najmoderniji način. Ovo je jedina veza koja treba građanima s Banovinom - poručio je Puljak koji je s pročelnicama Ureda Grada i Službe za razvoj grada, Marinom Protić i Antonijom Eremut Erceg, obišao sajam. 

- Prezentirat ćemo i digitalna rješenja koja su naša trgovačka društva i ustanove razvili. Shvatili smo da imamo jako puno digitalnih alata, a da građani nisu dovoljno upoznati s njihovim koristima. Na ovaj način pokazat ćemo im prednosti digitalne komunikacije i tako im olakšati život i posao, kao i našoj rad lokalnoj administraciji. Pozivam građane da se prošetaju Trgom Gaje Bulata i upoznaju se s rješenjima koja je za njih razvio Grad - rekla je Antonija Eremut Erceg, pročelnica službe za razvoj Grada Splita.

Spomenimo kako će Smart City Expo trajati dva dana, 1. i 2. lipnja, a građani će se od 10 do 18 sati moći informirati o glavnim značajkama nove digitalne usluge - Smart City Split aplikacije, kao i načinu korištenja i uslugama koje je putem novog kanala komunikacije moguće ostvariti na brz i jednostavan način. 

- Objedinili smo digitalne usluge, uspostavljena je sinergija u radu više gradskih tvrtki. Nije bilo lako razviti aplikaciju, radi se o različitim tvrtkama koje imaju drugačije poslovne procese i pravila. Govorimo o pet različitih komada 'odjeće' koje je trebalo složiti u jedno lijepo 'odijelo' koje će biti funkcionalno. Platforma ima svoje mobilno i web sučelje. Najbolje je što građani imaju mogućnost jednog prisnog kontakta s gradskom upravom i gradskim poduzećima, mogu preko chata komunicirati o tematici koja ih zanima. Usluge su besplatne, kao i naknada za plaćanje računa. Tko ne prati medije, a koristi aplikaciju bit će upoznat s raznim obavijestima. Kao što je puknuće cijevi, radovi u blizini i slično. U pozadini stoje živi ljudi, a građanima je ovo još jedan način komunikacije s Gradskom upravom - kazao je Ante Kokan, konzultant za Smart City digitalizaciju u Gradu Splitu.


Vaša reakcija na temu