Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Marino Zeljković / DKphotography Spaladium Arena: 4. turistička mreža pod okriljem 21. sajma GAST PRO
GASTPro Piše: Dalmatinski portal

Spaladium Arena: 4. turistička mreža pod okriljem 21. sajma GAST PRO

Konferencija je posebno zanimljiva jer obrađuje najznačajnije i trenutačno najaktulanije teme iz turističkog sektora

Pod okriljem 21. sajma GAST PRO, 11. studenog od 12 do 15 sati, u konferencijskoj dvorani Spaladium Arene, održava se 4. turistička mreža. Ta manifestacija dio je zanimljivog konferencijskog sajamskog programa koja se odvija neposredno nakon otvaranja sajma i obilaska izložbenog sajamskog prostora.

Ova konferencija je posebno važna i zanimljiva jer obrađuje najznačajnije i trenutačno najaktulanije teme iz turističkog sektora poput prvog okruglog stola s temom Malo i srednje poduzetništvo u turizmu i fondovi EU. Razlog odabira ove teme je u činjenici da je ona jedna od vitalno važnih za poduzetnike i turističke radnike. Tom prilikom će sudionici iz javnog, privatnog sektora te iz HGK imati prilike upoznati sve sudionike s mogućnostima koje se pružaju u razvoju i unaprjeđenju turističke djelatnosti,  a predstavnici privatnog sektora će govoriti o svojim iskustvima.

Uvodničar na konferenciji je Ivo Bašić, Savjetnik u Ministarstvu turizma RH, a na skupu još sudjeluju Mira Krneta (HBOR), Ivona Lučić (HGK), Stjepan Radović (Manas), Ivo Bilić (Turističko ugostiteljska škola), Joze Tomaš - Hotel Park (Potestas) te predstavnici Karisma hotela, Hotela Vila Rova, Malinska Krk…

Tema drugog okruglog stola obradit će važnu problematiku upravljanja destinacijom te načinima produženja turističke sezone. Govorit će se o uspjehu i rezultatima projekta Hrvatska 365 te o mogućnostima Splita i regije kao jedne od najuspješnijih kada su u pitanju turistički pokazatelji, odnosno rezultati. O toj temi raspravljat će Alijana Vukušić (TZG Split), Joško Stella (TZ SDŽ), Silvija Markotić (Hotel Atrium), Tonći Glavina (Eklata), Joško Berket (Marina Kaštela), Josip Čulić (Hotel Luxe), te predstavnici Karisma hotela i Turistične zveze Slovenije.

Treća važna tema koju će se obraditi sudionici okruglog stola je Zdravstveni turizam. Radi se o obliku turizma koji ima najveću perspektivu i može biti pokretač razvoja izvan glavne turističke sezone te razvoja kontinentalnog turizma. Zdravstveni turizam u svijetu raste po stopi od 25 posto, a kod nas je zbog raznih ograničenja nedovoljno razvijen. Možda su upravo ta ograničenja razlozi zašto se radi o potencijalnoj i perspektivnoj grani turizma. O ovim temama na konferenciji će govoriti dr. Nikica Gabrić (Poliklinika Svjetlost), Tomislav Buljubašić (Hotel Dioklecijan Residence), Vedran Matošić (TZ grada Splita), Marko Ožić Bebek (Biokovka), Joško Stella (HTZ SDŽ), Iva Kuljiš (HGK) i Lovre Kuščević (općina Nerežišće).

U subotu, 14. studenog, održat će se i konferencija namjenjena privatnim iznajmljivačima. Privatni iznajmljivači su najmasovniji poduzetnici u turizmu, a ovaj oblik turističke ponude vapi za boljim organiziranjem, kako zbog ostvarenja ciljeva privatnih iznajmljivača, tako i zbog podizanja kvalitete turističke ponude.

Izbor tema i prezentatora projekata jamči realan prikaz trenutačnog stanja u turizmu i njihovu moguću realizaciju, a sve s ciljem podizanja konkurentnosti i atraktivnosti naše turističke ponude. Iz tog razloga odabrani su i relevantni sudionici okruglog stola jer se odreda radi o stručnim, upućenim i kompetentnim turističkim djelatnicima i gospodarstvenicima iz javnog i privatnog sektora koji će na realan način prikazati mogućnosti primjene raznih projekata s ciljem razvoja turizma kao važne hrvatske gospodarske djelatnosti.

Sudjelovanje na konferenciji u besplatno!

Vaša reakcija na temu