Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Splićani, evo što napraviti kada vidite nepropisno parkirano vozilo

Splićani, evo što napraviti kada vidite nepropisno parkirano vozilo

Iz Split parkinga su nam rekli koji su prioriteti djelovanja pauk službe, a kada dolaze tek po prijavi građana i prometnog redarstva

Nedavno nam se požalio čitatelj sa Skalica zbog automobila koji se konstantno parkiraju na nogostupu, pitao je: 'Što da radim, kome da se javim?', pa smo kontaktirali Split parking. 

- Svako nepropisno parkirano vozilo građani mogu prijaviti direktno prometnom redarstvu Grada Splita na broj telefona 021 682 576 ili putem aplikacije Split parking - rekli su nam iz te gradske firme.

Po svakoj se prijavi izlazi na teren utvrditi stanje, a pauk služba uklanja vozilo nakon što prometno redarstvo odobri i izda nalog za premještanje. Važno je napomenuti kako Split parking i pauk služba nisu ovlašteni podignuti niti jedno vozilo bez da za to prethodno dobiju nalog prometnog redarstva.

- Prioriteti djelovanja pauk službe su pješački prijelazi, pješačke zone, mjesta za osobe s invaliditetom, nepropisno parkirana vozila oko škola i vrtića, na autobusnim stajalištima ili višetračnim ulicama, dok se ostale intervencije, uključujući i one u kotarevima rade jedino i isključivo po prijavi građana i prometnog redarstva Grada Splita. Isto vrijedi i za područje KBC-a Split gdje se premještanja vrše isključivo po pozivu predstavnika KBC-a Split ili prometnog redarstva - poručili su iz Split parkinga. 

Vaša reakcija na temu