Split City Pass nije rođen kao klasičan start-up. Nema investitora iz Silicijske doline, nema sjedište u staklenom coworkingu, nema ni prezentaciju pred panelom ulagača. Split City Pass je proizašao iz stvarnog problema i stvarnog terena - i to baš u Splitu, na njegovim ulicama, plažama, kafićima i apartmanima. Tamo gdje turisti dolaze po doživljaj, a domaći poduzetnici traže način da ih dohvate.
'Htjeli smo napraviti nešto što stvarno funkcionira, bez lažne pompe. Nešto što turisti zaista koriste, a lokalni biznisi prepoznaju kao korisno. Ne još jedan popust u moru letaka, nego konkretan alat. Split City Pass je nešto što svima igra. Gostu donosi uštedu, a partnerima reklamu. To je win-win situacija u kojoj svi dobivaju', govori Toni Siriščević, jedan od osnivača.
I tako je nastao Split City Pass - digitalni kupon koji turist kupi online. Bez aplikacija, bez prijava, bez komplikacija. Više od 40 mjesta s popustom i, što je ključno, stalno rastuća mreža partnera. Ono što Split City Pass čini drukčijim od ostalih sličnih rješenja je upravo ta fleksibilnost. Nije riječ o jednom fiksnom paketu koji svi koriste isto - već o slobodi izbora, gdje svaki korisnik sam sastavlja svoj City Pass.
Danas se Split City Pass nalazi u više od 200 apartmana, u fizičkom obliku - kao letak i QR kod na stolu, na vratima, u ormariću. Čim gost uđe, dočeka ga informacija o lokalnim popustima. Nema gubljenja vremena, nema pretraga. I sve funkcionira na svakom jeziku - jer svi znaju skenirati QR kod i otvoriti ponudu.
Ono što je ključno za ovaj projekt jest to što nije nastao u uredu. Nastao je iz stvarne potrebe - jer ekipa godinama radi u turizmu. Znaju što muči goste, znaju što treba domaćem poduzetniku. Znaju koliko je vrijedan svaki dan sezone.
'Mi nismo startup. Mi smo rješenje koje je krenulo s terena. Svaki partner kojeg smo dobili, došao je jer smo sjeli, popili kavu i objasnili kako sustav radi. I svi su rekli isto - 'a di ste vi bili dosad?', poručuju.
Split City Passu dala je podršku Turistička zajednica Grada Splita. Projekt je uvršten u njihov vodič, promoviran je na službenim stranicama visitsplit.com, a njihovi turistički informativni centri (na Rivi, Peristilu i u Stobreču) distribuiraju letke. To nije plaćena promocija. To je prepoznata vrijednost.
A vrijednost se vidi i u brojkama. Više od 40 ugostiteljskih objekata, barova, izletničkih agencija i drugih partnera uključeno je u mrežu. Kupovine se bilježe svakodnevno, a korisnička podrška aktivna je gotovo 24/7 - jer korisnici dolaze iz cijelog svijeta i koriste popuste čim slete.
Za poduzetnike, model je jednostavan. Pristup nije vezan uz aplikaciju, nema dodatne opreme, nema registracija. Kupon se poništava klikom. Sve radi jednostavno, brzo, pregledno. Split City Pass nije samo digitalni popust. On je most. Most između turizma i lokalnog biznisa. Alat koji daje gostu vrijednost, a domaćem biznisu novog kupca. Ne traži da se mijenja poslovanje, samo da se ponuda pokaže. Ovaj projekt je Split. Bez filtera. Bez fancy fraza. Samo dobar alat koji rješava stvaran problem. Split City Pass je već sada partner više od 40 objekata i tvrtki, a ambicija mu je da do kraja sezone bude prisutan u svakom kutku Splita. Ne zato što ima veliki budžet, nego zato što ima smisla.
Ako ste vlasnik apartmana, restorana, bara, izletničke agencije ili suvenirnice - Split City Pass vas traži. Ne da vam proda priču, nego da vas uključi u mrežu koja donosi promet. Jer u turizmu, sve je u tajmingu. A vrijeme je upravo sada.