Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: StockSnap / Pixabay Splitska tvrtka odbija davati popuste ženama za Dan žena

Splitska tvrtka odbija davati popuste ženama za Dan žena

'Odbijamo biti dio većine'

NIRS, splitska tvrtka koja se bavi ugostiteljskom opremom i dodacima za uređenja doma, na svojim je stranicama objavila da odbija davati popuste ženama povodom Dana žena.

Njihovu objavu donosimo u cijelosti:

'Dugo smo razmišljali što žene žele za Osmi mart. Popuste na sredstva za čišćenje? Novi usisavač? Metlu? Povratak u kuhinju? Reklamu koja poziva 'sebi kupi bušilicu, a ženi perilicu'? Zašto se za kuhara kaže 'chef', a za ženu se ne kaže 'chefica', nego opet - 'chef'? Zašto, ako se i kaže chefica, nama to zvuči tako neprirodno, jer nismo navikli, jer se u redovnom jeziku ne koristi? Zašto je 'Masterchef'? Zašto je tako malo chefica? Zašto su manje plaćene? Zašto žene u restoranima teže napreduju? Zašto ako muško kuha, to se u narodu cijeni više, kao da on je to dodatan bod na njegovu ličnost, a ako žena kuha to je normalno, dapače, nije normalno ako ne zna kuhat? Zašto su za žene kolači, a za muškarce čobanci? Zašto se oprema za kolače pakira u roza pakiranja, a za pripremu mesa u crna? Zašto postoje muške i ženske boje? Zašto djevojčicama prodaju igračke metle, a dječacima igračke pištolje? Zašto su muškarci 'grill majstori', ali žene nisu 'grill majstorice'? Zašto uopće postoji Dan žena, samo jedan dan u godini kada se sjetimo cijeniti da žene rade i kući i na poslu, da su manje plaćene i teže napreduju? Sva su nas ta pitanja mučila. Zato smo odlučili da za Dan žena nema popusta. Ne dajemo ga. Odbijamo biti dio većine. Žene ne žele popuste za Dan žena. Žene žele biti ravnopravne. I ne traže previše. Nema popusta kad je u pitanju borba za jednakost.'

U nastavku objave, splitska tvrtka donosi i informaciju kako za Dan žena njihova trgovina neće raditi.

- Za Dan žena NIRS ne radi. Nek' se naše žene odmore - pišu na svojim stranicama.

Dodajmo da NIRS redovno ima sniženja i akcije, iz uprave tvrtke kažu da sva postojeća sniženja na već snižene artikle ostaju važiti, ali da su ovim potezom htjeli skrenuti pažnju na pretjerano marketinško iskorištavanje Dana žena u pogrešne svrhe.

'Nema potrebe da se Dan žena koristi u marketinške svrhe, niti da se pod njegovom izlikom ženama prodaju sredstva za čišćenje po akcijskim cijenama jer je to ponižavanje i žena i Dana žena. A Dan žena je nastao kad su tekstilne radnice 8. ožujka 1857. godine u New Yorku pokrenule lavinu demonstracija, tražeći bolje uvjete rada i realne plaće. Mi se na ovaj Dan moramo prisjetiti važnosti borbe za bolji položaj žena, a ne da idemo kapitalizirati daj dan', kazala nam je Andrea Topić, vlasnica tvrtke NIRS.

Vaša reakcija na temu