Na Weekend Media Festivalu u Rovinju su već tradicionalno dodijeljene nagrade SoMo Borac za najbolje digitalne projekte u regiji, a na podiju je svoje mjesto pronašla i jedna splitska agencija - Locastic, koja je nagrađena za najbolju web stranicu, redizajniranu u suradnji s A1 Hrvatska i tvrtkom Netgen.
Jedan od najvećih regionalnih telekoma je odlučio osvježiti svoj brend Tomato, a za te usluge je angažirao upravo agenciju Locastic, kao i partnerske tvrtke Netgen, CROZ i OptimIT.
Glavni cilj redizajna bio je stvoriti jednostavno iskustvo za korisnike u procesu kupnje novih Tomato proizvoda. Pored toga, jedan od ciljeva je bio veći fokus na mobilne korisnike koji su prethodno generirali više od 80% pregleda stranica, tako da su novi dizajn i funkcionalnosti morali biti prilagođeni primarno mobilnim uređajima.
Netgen, Locastic i ostatak tima su ostvarili sjajne brojke koje uključuju rast posjeta na web stranici od 19%, gotovo dvostruki porast prodaje, te rast od čak 160% u prodaji prema mobilnim korisnicima.
Osim toga, prodajnom timu A1 Hrvatska su uspjeli uštediti 600 radnih sati na mjesečnoj bazi koje su inače trošili na komunikaciju s klijentima i papirologiju, što je u konačnici rezultiralo povećanjem stope konverzije na impresivnih 6%.
Ovo je već treće prestižno priznanje ove godine za splitsku agenciju koji će SoMo Web nagradu dodati u vitrinu s Digital Takeover i Good Game Zagreb trofejima.