Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
SPLITSKI METRO Pitali smo HŽ je li tunel siguran, evo što su odgovorili

SPLITSKI METRO Pitali smo HŽ je li tunel siguran, evo što su odgovorili

Zanimalo nas je zadovoljava li tunel sigurnosne standarde

Za tjedan dana u promet bi se trebao pustiti splitski metro na relaciji između gradske luke i Kopilice. U tunelu koji ih spaja bit će veća gužva nego dosad pa smo HŽ infrastrukturi postavili nekoliko pitanja vezanih za sigurnost. 

Početkom tjedna vatrogasci su vježbali gašenje požara u tunelu, Ivan Kovačević, zapovjednik JVP-a Split, kazao nam je da su provjeravali koliko im treba za dolazak na intervenciju. 

Tunel je dug nepuna dva kilometra i osim izlaza na sjevernoj i južnoj strani nema stanica. Zanimalo nas je ima li puteve za evakuaciju, detektore dima i ugljičnog monoksida, uporabnu dozvolu i je li siguran za pojačani promet. 

Evo što su nam odgovorili u HŽ infrastrukturi. 

'Željeznički tunel Split, smješten na lokalnoj željezničkoj pruzi Split Predgrađe - Split je u funkciji. Željeznički promet njime se redovito odvija. Tunel Split građevina je nastala prekrivanjem željezničkog usjeka s armirano-betonskom konstrukcijom. Radovi na natkrivanju i proširivanju izvedeni su 1979. godine u sklopu pripremnih radova za održavanje Mediteranskih sportskih igara kako bi se prevladala prostorna barijera koju je predstavljala željeznička pruga. Nositelj radova bio je Grad Split koji je ishodio građevinsku i uporabnu dozvolu, temeljem kojih je tunel pušten u rad. Uporabna dozvola za korištenje ukopa pruge od kolodvora Split Predgrađe do kolodvora Split dobivena je još 1987. godine. S obzirom na to da pruga od Ogulina do Splita nije elektrificirana, njima će i dalje voziti dizelske lokomotive i vlakovi. Željeznički promet odvijat će se sukladno voznom redu.'

Vaša reakcija na temu