Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Što će biti sa zgradom Dalmacijavina? Znamo da sigurno neće biti trgovački centar

Što će biti sa zgradom Dalmacijavina? Znamo da sigurno neće biti trgovački centar

‘Od samog početka vodili smo se time da prostor ostane isključivo u funkciji putnika’, rekao je Vice Mihanović, ravnatelj Lučke uprave Split

Zgrada Dalmacijavina godinama nije samo ruglo istočne obale, nego i sigurnosni problem. Vatrogasci su u više navrata intervenirali zbog požara koje su izazvali nelegalni stanari u napuštenom prostoru.
Ravnatelj Lučke uprave Split Vice Mihanović rekao je da rješavanje tog prostora jest odgovornost Lučke uprave, te da više nema smisla čekati.

- To je naš problem i naša nadležnost. Moji prethodnici čekali su donošenje novog GUP-a kako bi krenuli u rješavanje, no kako se novi GUP još uvijek čeka, odlučili smo ići u koncesioniranje prema postojećem, starom planu – izjavio je Mihanović.

Dodao je da je već proveden međunarodni iskaz interesa, a više investitora spremno je uložiti više od 50 milijuna eura. Na izradi dokumentacije sudjelovale su sastavnice Sveučilišta u Splitu, a prije više od godinu i dva mjeseca predan je i zahtjev za izdavanje lokacijske dozvole.

- Nadamo se da će nova gradska uprava ubrzati postupak – rekao je.

Gradonačelnik Tomislav Šuta potvrdio je da se zahtjev već dulje od godinu dana nalazi u proceduri, te poručio:

- Grad će učiniti sve što je potrebno da se taj postupak privede kraju.
Mihanović je naglasio da prostor neće imati turističke sadržaje koji bi dodatno opteretili luku.

- Morali smo unaprijed definirati određene sadržaje kako bi izrađivači dokumentacije mogli procijeniti vrijednost koncesije i izračunati ekonomske pokazatelje – od povrata ulaganja do trajanja koncesije.

Ali od samog početka vodili smo se time da prostor ostane isključivo u funkciji putnika, a ne da bude nova gradska gužva – objasnio je Mihanović.

Dodao je da su namjerno isključili sve sadržaje koji bi mogli privući dodatne ljude izvan same luke, poput trgovačkih centara, velikih ugostiteljskih objekata ili turističkih atrakcija.

- Cilj nije bio napraviti nešto atraktivno za šetače i turiste, već sadržaje koji su u službi luke i putnika. Planirane su dvije garaže sa po 500 parkirnih mjesta i manji hotel s oko 140 soba, kako bi se zadovoljile osnovne potrebe putnika i promet rasteretio, a ne dodatno opteretio – zaključio je.

Vaša reakcija na temu