Prezentiran je sustav e-ticketinga u Promet vrijedan 23,7 milijuna kuna, od čega je preko 60 posto financiran EU sredstvima. Radi se o projektu željno iščekivanom godinama. Od srpnja će se lagano provoditi, a od kolovoza će se u cijelosti implementirati.
- Imali smo nebrojeno radionica, onda je dovoljno reći o kakvom se projektu radi - kazao je Miro Delić, direktor Prometa u čijem se mandatu ostvario ovaj cilj.
Radi se prvi put da se svih sedam modula implementira.
O e-ticketingu su govorili stručnjaci iz firmi provoditelja projekta koji su pobijedili na natječaju, zajednice ponuditelja KING ICT i Corvus Info.
Sendi Radić, član Uprave firme KING je istaknuo kako je osobno ponosan da grad u kojem je rođen s ovim sustavom postaje blizak modernim gradovima.
- Zahvaljujući upornosti i posvećenosti djelatnika i vodstva Prometa uspjeli smo - kazao je Radić.
Istaknuli su kako je splitski e-ticketing najnapredniji sustav u Hrvatskoj.
- Split će stati uz bok Berlinu i Londonu - rekao je Zoran Ranogajec.
Automati za prodaju karata 24 sata dnevno dostupni, kupovanje karticom u vozača, informacije o dolascima, samo su neke su novosti.
Također, dostupna je i mobilna aplikacija preko koje će se moći kupiti 24 sata dnevno, sadržavat će sve relevantne informacije za putnika.
Naglasimo i da će 'kartomati' biti dostupni na pet mjesta, kraj HNK, zgrade Županije, Pazaru, Trajektnoj luci i bolnice Firule. Moći će se plaćati samo karticom.
Najviše pažnje, naravno, privukli su portal odnosno mobilna aplikacija i kako funkcionira. Kako će izgledati u praksi prezentirao je Eduard Lisjak.