Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović Sutra počinje još jedan Adriatic Gastro Show: Dolazi u idealno vrijeme i doprinosi razvoju turizma u predsezoni

Sutra počinje još jedan Adriatic Gastro Show: Dolazi u idealno vrijeme i doprinosi razvoju turizma u predsezoni

Izlagači dolaze iz dvadesetak zemalja

U Spaladium Areni u srijedu počinje šesti po redu Adriatic Gastro Show na kojem se na 12.000 metara kvadratnih atraktivnog izložbenog prostora, kroz specijalizirane manifestacije predstavlja cjelokupan turističko-ugostiteljski spektar proizvoda i usluga. Ovogodišnji Adriatic Gastro Show tako na 200 izložbenih prostora okuplja preko 1000 tvrtki izlagača. Direktor sajma, Stipe Šamija najavio je dolazak izlagača iz 20 svjetskih zemalja, čak iz Amerike, Afrike, a pojedini stižu i iz Azije.

- I ovogodišnja posebnost je u tome što smo opet uspjeli skupiti najveći broj izlagača. Izdvojio bih i veliki broj konferencija i skupova, s druge strane imamo bogat popratni program, kako za profesionalce, tako i za obične posjetitelje - kazao je Šamija.

Posjetiteljima će posebno zanimljivo i atraktivno biti natjecanje žena barmena '5. Split - Lady's Cup'  koji se u organizaciji Hrvatske udruge barmena održava u četvrtak od 15 sati. Osim toga, na sajmu koji okuplja najpoznatija imena iz područja gastronomije, vinarstva i turizma bit će cooking show, organizirane posjete hotelskih lanaca, stručna predavanja... Posebno je Šamija izdvojio i atraktivnu nagradnu igru, Prima namještaj daruje kuhinju u vrijednosti 20.000 kuna, sve što treba je kupiti ulaznicu kona stoji 30 kuna.

U sklopu sajma, izdvaja se 5. Regionalni forum obiteljskog turizma u organizaciji Hrvatske gospodarske komore. Ove godine u dvodnevnom terminu, četvrtak i petak od 10.30 sati, a koji će velikom broju zainteresiranih iznajmljivača privatnog smještaja predstaviti nove trendove u turizmu, mogućnosti financiranja iz EU fondova, zakonsku regulativu, mogućnosti suradnje s turističkim agencijama, marketing…

- Ono na čemu trebamo raditi je kvaliteta smještaja, a naše edukacije idu tome u prilog. Znatno ranije su nam poslane prijave za edukacije koje su nam popunjene, što znači da su ljudi gladni znanja i žele napredovati u poslovanju - kazala je Nataša Bušić iz HGK Županijske komore Split.

Poručila je da Split i Splitsko-dalmatinska županija mogu ponuditi sve što se tiče privatnog smještaja.

Uz niz velikih tvrtki izlagača poput Metroa, Alce, Stanića, Velpro-a, Apfela, Tekstilprometa… važnost Adriatic Gastro Showa, te njegov utjecaj na gospodarske procese malog i srednjeg poduzetništva regije Dalmacije, posebno u segmentu turizma, su prepoznali i pokroviteljstvom podržali predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović, Ministarstvo poljoprivrede, Hrvatska gospodarska komora, Hrvatska obrtnička komora, Splitsko-dalmatinska županija Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije, splitska Turistička zajednica...

Upravo je direktor Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije Joško Stella istaknuo značaj i doprinos sajma razvoju turizma u predsezoni. Upravo se na predsezonu i post sezonu usmjerava rast ove važne gospodarske grane jer smo limitirani infrastrukturom u srpnju i kolovozu. 

- Dolazi u idealno vrijeme, pohvale organizatoru i izlagačima jer pomažu cjelokupnom turizmu - ustvrdio je Stella.

Vaša reakcija na temu