Nakon što je supetarska gradonačelnica Ivana Marković objavila kako su nepoznate osobe, po nalogu hotelske kuće, pokušale ući u posjed starih prostorija DVD-a Supetar i kako su viđeni i kraj nogometnog igrališta, priopćenjem za javnost oglasili su se iz Svpetrvs Hotela.
'Nerazumijevanje i dugogodišnja nemogućnost dogovora s Gradom po brojnim pitanjima uzrokuju nam štetu, no ako financijsku štetu za sad i možemo trpiti, moramo voditi računa o našoj reputaciji na sve zahtjevnijem međunarodnom tržištu u protivnom će naše poslovanje dugoročno doći u pitanje.
Kako je očito da ne postoji dobra volja od strane Grada da riješimo i ove redovne, minimalne probleme koji su nedvojbeno i javni interes, molimo Gradsko vijeće, da nam pomogne kako bismo zajedno osigurali da otpad iz hotela bude odlagan na primjerenom mjestu, a plaže budu uređene i čiste.
Ne radi se o tome kome se Svpetros hoteli sviđaju ili ne. Ovdje je pitanje organizacija i provođenja osnovnih komunalnih usluga na interes svih građana grada i gostiju za koje svi želimo da budu zadovoljni te da šire o Supetru isključivo pozitivne doživljaje', navode u priopćenju kojeg u ime hotelijera potpisuje Silva Sekulo.
Već je poznato kako se Svpetrvs Hoteli već duže vrijeme pokušavaju dogovoriti s Gradom Supetrom oko više otvorenih pitanja.
'Pri tom se trudimo iscrpiti sve moguće modele razgovora, no nema napretka. Ovim putem vas želimo informirati samo o aktualnim, operativnim i hitnim pitanjima potrebnima kako bismo odradili ovu turističku sezonu na način koji će biti primjeren i vjerujemo u interesu svih.
Duže vrijeme s Gradom Supetrom i KD Grad razgovaramo o lokaciji kontejnera za otpad za naš Waterman Svpetrvs Resort, te režimu održavanja i čišćenja plaža 'Tri Mosta' i 'Banj'.
Problem s kontejnerima za otpad je taj što su kontejneri donedavno bili locirani na parkingu iza hotela Kakatus što je uzrokovalo brojne primjedbe od strane turoperatora i gostiju. Najveći problem te lokacije je buka u jutarnjim satima koja nastaje prilikom pražnjenja kontejnera te sami prolasci kamiona komunalnog društva kroz Resort koje želimo smanjiti kako bi našim gostima osigurali što ugodniji i sigurniji boravak u hotelskom naselju. Navedno, naravno, izravno negativno utječe na ocjene koje dobivamo od naših gostiju i od touroperatora. Touroperatori očekuju da riješimo ovaj problem u najkraćem roku te kontejnere premjestimo na primjerenu lokaciju. U protivnom ćemo imati manji broj gostiju i niže prodajne cijene soba.
Rješenje problema odnosno primjerenu lokaciju vidimo u rubnom dijelu našeg naselja koji ima pristup glavnoj cesti te smo nudili više opcija koje je Grad redom odbio.
Još 2020. godine smo se obratili boćarskom klubu i ponudili da mi izgradimo novo boćarsko igralište na lokaciji po njihovom izboru, kako bismo mogli mirno ući u posjed svog zemljišta i tamo smjestiti kontejnere. Međutim, Grad Supetar i boćarski klub u tom trenutku nisu iskazali interes za ovakav dogovor. Kako bi izbjegli iseljenje ovrhom boćara, a riješili problem zamolili smo Grad Supetar da nam izađe u susret i za kontejnere osigura alternativnu lokaciju u vlasništvu Grada. Grad Supetar nam je odgovorio da nažalost nemaju takvu lokaciju te da citiramo: 'Smatramo da se odlagališni prostor za otpad treba planirati na isti način kao i parkirališni u sklopu izgradnje svakog dodatnog kreveta, jer bez toga usluga gostu ne može biti adekvatna, odnosno u skladu sa definiranom kategorizacijom, obzirom da je sastavni dio kreveta i otpad'.
Obzirom da je nedavno i službeno došlo do preseljenja vatrogasnog društva na novu lokaciju, pokušali smo dogovoriti s gradonačelnicom da se, po konačnom preseljenju, kontejneri presele na parking gdje su ranije bili vatrogasni kamioni. Radi se o lokaciji koja je neposredno uz prometnicu, s jednostavnim prilazom, potpuno ograđena zidovima te mnogo primjerenija nego sadašnja lokacija', nadalje navode iz hotelske kuće.
Nažalost, dodaju, Grad Supetar nije pristao ni na ovu opciju, čak ni kao trenutno rješenje dok ne prođu agencijske inspekcije najavljene kroz sljedećih nekoliko dana, nakon čega bi zajedno mogli dogovarati trajno rješenje.
'Obzirom na to da se radi o zemljištu u vlasništvu Svpetrvs Hotela, za koje imamo pravomoćnu sudsku presudu za iseljenje vatrogasaca i predaju u posjed Svpetrvs hotelima, kao i rješenje o ovrsi iseljenjem i predajom u posjed predmetne nekretnine Svpetrvs hotelima, a koju nismo aktivirali već smo čekali da se vatrogasno društvo dobrovoljno iseli, a kako bi zaštitili vlastito poslovanje, odlučili smo danas ući u posjed bivšeg vatrogasnog doma i parkinga i prema uputi grada smjestiti kontejnere na našem zemljištu, što navedeni parking nedvojbeno je.
Molimo Grad Supetar da obavijeste KD Grad da izmjesete postojeće kontjenere u okviru istog obračunskog mjesta naselje 'Kaktus' sa sadašnje pozicije koja se nalazi sa sjeverne strane nogometnog igrališta, na prostor bivšeg parkinga vatrogasnog društva sa južne strane nogometog igrališta.
Kad govorimo o plažama 'Tri mosta' i 'Banj', 30. ožujka 2022. obratili smo se Gradu Supetaru i KD Grad, podsjetili da se bliži otvaranje hotela te zamolili da se plaže pripreme za otvaranje 8. travnja 2022. Dobili smo povratnu informaciju da će se plaže pripremiti sukladno planu rada Grada Supetra, ali na naše brojne upite da nam se kaže kada će točno to biti, nismo uspjeli dobiti odgovor. Za vrijeme međunarodne kulinarske manifestacije Biser Mora, s kojom inače otvaramo sezonu već 12 godina, na plaži je nažalost bio parkiran bager, a samo žalo ostavljeno na hrpama, te se plažom posjetitelji nisu mogli niti prošetati. U hotelu je tada dnevno bilo preko 600 gostiju. U međuvremenu je prošao i Uskrs, sa cca 850 gostiju dnevno, a plaža, na veliko razočaranje nas i supetarskih gostiju, ni danas nije spremna za posjetitelje. Kada smo krajem ožujka obrezali tj. hortikulturno uredili tamarise na plaži, g. Paviskov od strane Grada Supetra nas je dobronamjerno upozorio da : 'Područje pomorskog dobra treba prihvatiti da je područje koje je dostupno svima u jednakoj mjeri, te brigu o održavanju istoga vodi Grad Supetar u skladu sa standardom i financijskim mogućnostima koje su usvojene na Gradskom Vijeću, te nikome nije dopušteno vršiti bilo kakve radove i radnje na javnim površinama ili pomorskom dobru bez suglasnosti Grada, te svako postupanje suprotno od navedenoga predstavlja kršenje Zakona i donešenih Općih akata od strane Grada i iste će biti sankcionirane. To vrijedi jednako kako za male privatne iznajmljivače, tako i za vas, te molimo da o tome vodite računa'.
Nakon dvije teške godine uzrokovane pandemijom ova turistička sezona je napokon počela, gostiju u hotelu ima, uživaju u Supetru i sigurni smo da je svima u cilju da ponesu što bolje utiske i da nam sezona svake godine traje sve duže. Razumijemo da Grad možda trenutno nema dovoljno sredstava ili ima problema s radnom snagom te zbog toga kasni sa uređenjem plaža. Mi smo u svakom slučaju spremni pomoći u pripremi plaža 'Tri Mosta' i 'Banj' kako se ne bi dogodilo da i u nastavku sezone budu u ovakvom stanju. Isto smo radili i cijelu prošlu sezonu. O svom trošku smo svaki dan čistili plaže kroz popodnevne sate od 14-20, praznili kante i odvozili smeće 3-4 puta dnevno. Nedjeljama i blagdanima smo sami održavali plaže u blizini hotela i na takv način vjerujemo radili na korist svima koji od turizma i gostiju žive, ali i domaćem stanovništvu koje se na tim plažama kupa', naglašava Silva Sekulo.
Uređenje plaža je od iznimne važnosti za ugled i rad hotela, dodaje, ali i ugled grada Supetra.
'Pored ovakvog stanja tužno je što se naše čišćenje i održavanje doživljava kao 'kršenje pravila i zakona', no ako Grad Supetar nije, iz bilo kojeg razloga, u mogućnosti pripremiti i održavati plaže Svpetrvs Hoteli će to sutra obaviti i za to smo spremni trpiti i sankcije', navodi se u priopćenju iz Svpetrvs Hotela.
Hotelska kuća dopis je poslala gradskim vijećnicima, a zbog ovih problema u stalnom su kontaktu s policijom i vatrogascima.