Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
GRAD I ŽUPANIJA 'PERU RUKE' Tko će riješiti vezivanje brodova na Zapadnoj obali?

GRAD I ŽUPANIJA 'PERU RUKE' Tko će riješiti vezivanje brodova na Zapadnoj obali?

Spominje se i uklanjanje bitvi

Ni Banovina ni Županija još nisu odlučili kako će regulirati režim brodova na Zapadnoj obali, nego međusobno prebacuju lopticu odgovornosti.

Izgledno je da besplatno vezivanje neće dozvoliti, a dok se GUP uskladi s Prostornim planom i 'pretvori' u luku, potrajat će barem godinu dana. Jedan od načina kako spriječiti dolazak brodova je i uklanjanje bitvi, onih koji su tretirane kao komunalna oprema pa se tako do sada naplaćivalo vezivanje brodova.

Zaključak o bitvama je donio gradonačelnik Ivo Baldasar, a ni nakon njega, punih sedam godina nije se potegnulo pitanje usklađivanja planova i definiranje Zapadne obale.

Splitska obala je zahtjev za usklađivanjem poslala još 2014. godine. Prvu godinu je bilo dozvoljeno besplatno vezivanje, Baldasar je govorio da neće pristati da tu bude luka za brodove. Kada su shvatili da je nastao nered, umjesto definiranja planova, Baldasar je donio zaključak o tretiranju bitvi kao komunalne opreme i na taj se način, kao najam, dozvolilo vezivanje i naplata brodova.

Zahtjeve za definiranjem luke u GUP i dalje je ignorirao Baldasar, a još intenzivnije bivši gradonačelnik Andro Krstulović Opara. Čak je Krstulović Opara po točkama uvrštenja za glasanje za pokretanjem izmjena GUP-a zahtijevao od koalicijskih partnera pristanak na masterplan, pa da bi se riješilo i pitanje Zapadne obale. Kao da je to Kerumovo

Postavlja se pitanje odgovornosti dvaju gradonačelnika, tim više jer su oni Skupština društva i svake godine su usvajali plan Splitske obale u kojem uredno stoji 'prihod od iznajmljivanja komunalne opreme'. Uredno su dobivali zeleno svijetlo, a da pritom nisu ni korak napravili za legaliziranje djelatnosti. Držali su im ruku i skale. 

Još je jedan 'detalj', bitan dio prihoda od 'komercijalne djelatnosti vezova' dobivali su država, Grad i Županija. Koncesiju je dala Županija, a iako sada tvrde da je ugovor samo za kafiće, bila su i dva aneksa, za led rasvjetu, kiosk i urbanu opremu.

Upitali smo i Banovinu i Županiju koliki su to iznosi i kako su ih knjižili, s obzirom na to da je, kako je inspektorat utvrdio, to nelegalna rabota. 

Iz Županije nismo dobili odgovor, iz Grada jesmo apstraktni, bez brojeva.

- Kako Grad Split nije davatelj koncesije Splitskoj obali takvim podatkom ne raspolažemo. Kao i kod svih ostalih koncesija kod kojih se prihod od koncesije dijeli između države, Grada i Županije analitičkih pregled tih uplata nemamo, već samo sintetički prikaz koji se odnosi na sve uplatitelje - odgovorili su iz Banovine.

Kao kuriozitet dodajmo još jedan podatak, prije nekoliko mjeseci je Splitska obala dobila pravomoćnu presudu nakon što jedan korisnik nije plaćao korištenje veza.

Vaša reakcija na temu
Pregledaj komentare