Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Tommy otvorio hipermarket u Sesvetama

Tommy otvorio hipermarket u Sesvetama

Ponuda je prepoznatljivo dobra i karakterizira je široki asortiman prehrambenih i neprehrambenih proizvoda

Tommy i u ovoj godini nastavlja s realizacijom razvojnih planova širenja prodajne mreže u Hrvatskoj.

'Kontinuiranim investicijama u rast i razvoj poslovanja, otvaramo nova prodajna mjesta, te tako naše poslovnice postaju još dostupnije kupcima na cjelokupnom tržištu. 18. svibnja 2023. godine otvorili smo novo prodajno mjesto - hipermarket u Sopnici u okviru 'Park & Shop' Sesvete', poručuju iz Tommyja.

Otvaranjem ove poslovnice, osnažuje se lokalna prisutnost Tommyja i na kontinentalnom dijelu Hrvatske, posebno na širem području grada Zagreba.

Hipermarket je suvremeno opremljen, kako bi kupcima osigurali kvalitetan doživljaj kupovine i primjerenu uslugu, s novim funkcionalnostima prodajnog prostora, a koji promoviraju novi koncept uređenja Tommy prodajnih mjesta.

Za cjelokupan projekt hipermarketa, od projektiranja i dizajna do vizualnog označavanja i ostalih aktivnosti, bio je zadužen interni Tommy tim, pri čemu je korištena najinovativnija i najkvalitetnija oprema u segmentu maloprodaje.

Površina korisnog prostora hipermarketa je preko 1700 metara četvornih, uz dostupnost većeg broja parkirnih mjesta u sklopu parkinga trgovačkog centra.

Ponuda Tommyja, posebno u formatu hipermarketa je prepoznatljivo dobra i karakterizira je široki asortiman prehrambenih i neprehrambenih proizvoda.

Posebna pozornost je usmjerena na odjele mesnice, gastronomije, voća i povrća, delikatese i pekarstva s dnevno svježom ponudom, u kojoj su pretežito zastupljeni hrvatski proizvodi i proizvođači.

S ciljem osiguranja bolje funkcionalnosti prodajnog prostora, u hipermarketu su instalirane i samoposlužne blagajne, moderniziran je i ubrzan proces prihvata ambalaže jer je postavljen sustav za prihvat najnovije generacije.

I u ovoj novoj poslovnici, kao i u cijeloj prodajnoj mreži Tommyja nudi se niz dodatnih usluga i pogodnosti za kupce, a posebno atraktivne pogodnosti i promocije pripremljene su povodom samog otvaranja (nagradni kuponi, degustacije, gastro promocija chefa Fabrizija Vežnavera...).

Realizacijom novih projekata Tommy pokazuje usmjerenost prema dodatnom osnaživanju tržišne pozicije u hrvatskoj maloprodaji.

Vaša reakcija na temu