Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Trogirani oduševljeni Gradskim okom, u tjedan dana prijavili gotovo 50 nedostataka

Trogirani oduševljeni Gradskim okom, u tjedan dana prijavili gotovo 50 nedostataka

Službe su se brzo prilagodile i promptno reagiraju na prijave

U prvih tjedan dana otkako je lansirana aplikacija Gradsko oko, građani Trogira prijavili su ukupno 48 malih komunalnih, infrastrukturnih i prometnih oštećenja, kvarova i nedostataka. Iz upravnog odjela za komunalu izvijestili su kako je riješeno preko 30 prijava, pet ih nije bilo u domeni Gradskog oka jer su ili u nadležnosti drugih tvrtki i ustanova ili se radi o većim investicijama koje predviđaju detaljnije planiranje i dulju realizaciju. Ostatak prijava je u fazi rješavanja, a većinom se radi o zahtjevima za krpanje asfalta koje Grad nalaže tvrtki Cestar te se čeka njihov izlazak na teren.

- Zahvalio bih Trogiranima što su od prvog dana aktivno počeli s korištenjem aplikacije Gradsko oko. To je još jedan od načina na koji uspješno dvosmjerno komuniciramo, a građani su svojom aktivnošću pokazali da nam vjeruju, sigurno i zato što smo do sada i kroz druge smart city prakse uspostavili kvalitetnu komunikaciju s njima i pokazali da smo tu u službi građana. Drago mi je da su gradske službe u kratkom roku riješile većinu prijava i da u konačnici imamo uredniji i funkcionalniji grad - rekao je gradonačelnik Ante Bilić.

U prosjeku, trebalo je dan do dva za riješiti većinu prijava građana.

- Zaista sve dobro funkcionira, bez problema. Gradske službe brzo su se prilagodile i brzo reagiraju na prijave građana, od kojih mnogi pohvaljuju naše djelatnike i zahvaljuju na brzim izlascima na teren. Gradsko oko je odlično rješenje da se sitni komunalni problemi riješe brzo i neposredno, da se ne gomilaju i nadamo se da će građani nastaviti aplikaciju i dalje - poručili su iz Upravnog odjela za komunalu.

Gradsko oko aplikacija je za mobilne uređaje na kojoj, nakon jednostavne registracije, građani Trogira mogu prijaviti manja oštećenja i kvarove, od asfalta, do razbijenih prometnih znakova, šahti, potrganih klupa i slično. U svakom trenutku moguće je vidjeti u kojoj fazi obrade je prijava, a korisnik na mail dobiva informaciju u trenutku kad je problem otklonjen.

Vaša reakcija na temu