Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović TUNEL KOZJAK Kinezi kreću s radovima koji su vrijedni 74,6 milijuna eura

TUNEL KOZJAK Kinezi kreću s radovima koji su vrijedni 74,6 milijuna eura

Poruke s gradilišta poslali su predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Škorić, župan Boban i ministar Butković

Djelatnici kineskog Road and Bridge Corporationa, koji su radili i na Pelješkom mostu, uvedeni su danas u radove na projektu 'Spojna cesta čvorište Vučevica na A1 - čvorište na D8 (bez čvorišta na D8) - od Kaštela do sjevernog portala tunela Kozjak, uključujući tunel'. Riječ je o ugovoru vrijednom 74,6 milijuna eura bez PDV-a. 

Josip Škorić, predsjednik Uprave Hrvatskih cesta d.o.o., pojasnio je kako je posrijedi dio prve faze projekta novog ulaza u Split. Obuhvaća izgradnju 2525 metara dugačkog tunela, 450 metara dugačke spojne ceste od čvorišta Vučevica do sjevernog portala tunela Kozjak, tri nadvožnjaka, dva vijadukta…. Rok je izgradnje tri godine. 

'Paralelno ćemo predati zahtjev za građevinsku dozvolu i za zadnju dionicu, odnosno za spoj na D8. U drugoj fazi, pak, predviđena je izgradnja mosta preko Kaštelanskog zahtjeva te spoj na Kopilicu i dalje na gradske ceste, konkretnije na Dubrovačku ulicu u Splitu, što je još na razini izrade studija. 

Napravljena je maritimna studija, razgovaramo s Lučkom kapetanijom, definirali smo uvjete plovidbe, odnosno otvora na tom mostu. Stoga, kad dogovorimo detalje, krećemo s izradom dokumentacije', naveo je Škorić. 

Referirao se i na upozorenja desetak Kaštelana koji su se okupili u Vučevici. Poručio im je kako je apsolutno jasna problematika prometnih gužvi kroz Kaštela, osobito ljeti, no kako je potrebno podnijeti određene žrtve za benefite u konačnici. 

'Početkom radova na tunelu Kozjak kreće megaprojekt za Splitsko-dalmatinsku županiju i aglomeraciju od Trogira do Omiša. Posebno je ovo velik projekt za Split. Iznimno je vrijedan i zato što puno donosi kako građanima tako i turistima. Blizu smo Lećevice gdje ćemo za koju godinu odvoziti komunalni otpad. Ovo će biti najbrža trasa prema Lećevici, ali i prema Zračnoj luci 'Sveti Jeronim' te prema novom ulazu u Split.

Vrijeme je da drugi grad u Hrvatskoj dobije prometnu infrastrukturu te da postane integriran. Pojavljuju se otpori na svakom gradilištu, no ova generacija treba iskoristiti europske fondove te blagonaklonost Hrvatskih cesta i Vlade', istaknuo je ovom prigodom župan Blaženko Boban uzvraćajući na prozivke prosvjednika. 

Potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković napomenuo je kako Hrvatske ceste trenutno diljem države provode niz strateških projekata. Jedan je od njih novi ulaz u Split, koji uključuje i pristupnu cestu koja se počela graditi još prošle godine. Uzvratio je ujedno i na niz novinarskih upita o Širini. 

'Radovi na Širini ne stoje zato što netko u Vladi koči projekt, već je arheolozima i konzervatorima bilo važno da se oni zaustave, što moramo poštivati. Konačno smo, kako je naveo i Škorić, dobili 'zeleno svjetlo' konzervatora, što znači da će i oni krenuti. Bilo je određenih objektivnih okolnosti iz kojih pojedini projekti nisu realizirani', poručio je ministar Butković.

Vaša reakcija na temu