Unatoč velikim brojkama i rapidnom širenju koronavirusa što je nagnalo i Vladu za strože mjere, u gradskoj upravi ne razmišljaju o podjeli rada u dva tima.
U prvom lockdownu, upravo se tako organizirao proces rada, dok je jedan tim radio u Banovini, djelatnici su radili od kuće i tako su se mijenjali.
U takvim mjerama, koncem ožujka razboljela su se (samo) dva djelatnika.
U studenom je gradonačelnik opet donio zaključak da su pročelnici dužni dostaviti popis zaposlenika koji poslove radnog mjesta mogu obavljati od kuće i to podijeljeni u dvije skupine koje neovisno jedna o drugoj mogu osigurati kontinuirano obavljanje poslova. Također, i popis zaposlenika koji poslove radnog mjesta ne mogu obavljati od kuće te će ostati na svom radnom mjestu. Taj se zaključak trebao aktivirati 'po potrebi'.
- Iz Ministarstva uprave nema preporuke koja nas na to upućuje, a za sada nema razloga da se u gradskoj upravi i primjenjuje - kazali su nam u Banovini.
Na naš upit o prenapučenosti ureda kažu da to nije istina i da se može osigurati razmak.
Oko 400 zaposlenika je, podsjetimo, u Banovini, mnogi od njih putuju i javnim prijevozom.
Osim toga, uskoro počinje i uređenje zahoda u gradskoj upravi na svih sedam katova.