VIŠE OD TRGOVINE: Slogan 'Tommy, to mi treba' odlazi u povijest, provjerite novi!

VIŠE OD TRGOVINE: Slogan 'Tommy, to mi treba' odlazi u povijest, provjerite novi!

Tvrtka je pokrenula novu komunikacijsku platformu

Ovog tjedna tvrtka Tommy je pokrenula novu komunikacijsku platformu koju je osmislila agencija Bruketa&Žinić&Grey u suradnji s tvrtkom Valicon koja je vodila strateški dio projekta, sve zajedno i uz superviziju Tommy tima odgovornog za provedbu nove komunikacijske platforme prema cjelokupnoj javnosti.

Prva stvar koju će Tommyjevi kupci uočiti u novoj platformi jest novi slogan, pa tako umjesto dosadašnjeg 'Tommy, to mi treba', slogan sada glasi 'Tommy zna što voliš'.

- Nova je platforma vođena idejom da Tommy nije samo trgovina u koju ljudi dolaze po namirnice, već je mjesto susreta poznatih, prijateljskih lica, željnih pomoći. Oglasi zato komuniciraju emotivnu stranu namirnica. Tako poma nije samo poma, nego je i bakina šalša, jabuka nije samo jabuka nego je i bakin kolač, a ni kruh nije samo kruh nego je i sendvič za balun. Korištenjem dijalekta, kampanja priča poznatim, domaćim jezikom, što dodatno pridonosi prisnosti - poručuju iz Tommyja.

Glavnu ulogu u televizijskome oglasu igra poznata Splićanka, glumica Marina Fernandez, koja utjelovljuje lik Kate, personifikacije Tommyja. Ova brižna i topla Dalmatinka postaje službeni glas i lik Tommyja u svim oglasima u kojima je Tommy trgovina gdje je namirnica uvijek nešto više od same namirnice.

Tommy from Bruketa&Zinic&Grey on Vimeo.

Vaša reakcija na temu
Pregledaj komentare