Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
VIZUALIZACIJA Pogledajte kako će izgledati splitska luka nakon rekonstrukcije

VIZUALIZACIJA Pogledajte kako će izgledati splitska luka nakon rekonstrukcije

Radovi se otvaraju sutra

Sutra se otvaraju radovi na dogradnji Obale Kneza Domagoja I i II u svrhu omogućavanja kvalitetnog priveza katamarana, a istim zahvatom omogućit će se proširenje putničkog koridora i bolja protočnost putnika, ali i ostalih pješaka koji koriste Obalu kneza Domagoja. Od 2016. do 2019. godine broj putnika koji se prevoze katamaranima porastao je za 60%. U 2016. godini prevezeno je 714.034 putnika, a u 2019. godini 1.145.818 putnika. Nakon provedbe projekta stavit će se u upotrebu četiri veza za katamarane koja su trenutno van funkcije.

Dogradnjom će se omogućiti funkcioniranje operativne obale za privez i odvez katamarana odvajanjem operativne obale na dio za privez, ukrcaj i iskrcaj te opskrbu brodova od dijela koji služi za pješačku komunikaciju. Ujedno će se zelenim pojasom odvojiti i dio operativne površine kojom se služe automobili i kamioni za ukrcaj na trajekte. 

Predviđa se rekonstrukcija postojeće Obale kneza Domagoja I i II na način da se postojeća operativna obala dogradi pet i pol metara prema moru, a sve u svrhu poboljšanju postojeće usluge, lučke funkcionalnosti i povećanje sigurnosti korisnika luke. Sadašnja operativna obala široka je oko četiri metra, a dogradnjom će se dobiti operativna obala širine devet i pol metara. Duljina Obale kneza Domagoja I koja bi se dogradila je 135 metara, a Obale kneza Domagoja II 125 metara. Novostvorena površina operativne obale je oko 1400 m2.

Obala će biti popločana kamenom i opremljena komunalnom opremom, rasvjetom, opskrbnim ormarićima za opskrbu brodova strujom i vodom, te dodatnim zelenim površinama i dekorativnim podnim pločama koje će vizualno razdvajati dio za privez, ukrcaj i iskrcaj te opskrbu brodova od dijela koji služi za pješačku komunikaciju. Važno je napomenuti da je projektom predviđeno osiguranje pristupačnosti osobama s invaliditetom i osobama smanjene pokretljivosti. Dakle, projektom je omogućena nesmetana komunikacija čitavom lokacijom, kao i pristup na javno prometnu površinu - sve bez barijera.

Rok za izvođenje radova je devet mjeseci. Maksimalni iznos za sufinanciranje troškova Projekta javnim sredstvima iznosi 42.284.052,27 kuna odnosno 100% prihvatljivih troškova Projekta od čega 35.941.444,42 kuna odnosno 85% dolazi iz Kohezijskog fonda EU-a preko Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020., a 6.342.607,85 kuna odnosno 15% iz Državnog proračuna Republike Hrvatske.

Projekt 'Rekonstrukcija – dogradnja Obale kneza Domagoja I i II u Gradskoj luci Split' je planiran kao prva faza projekta 'Rekonstrukcija i proširenje Gata sv. Petra u Gradskoj luci Split'. Provedbom navedenih projekata, infrastrukturno će se zaokružiti bazen Gradska luka luke Split i osigurati optimalna protočnost prometa, razina usluga i održivi razvoj za desetljeća koja su pred nama, poručuju iz Lučke uprave Split.


Vaša reakcija na temu