Oko 150 Woltovih dostavljača iz Splita, uključujući i strane radnike, najavilo je štrajk za danas, 18. lipnja 2025., zbog sve težih uvjeta rada i učestalih smanjenja naknada za dostavu. Dostavljači izražavaju nezadovoljstvo zbog, kako kažu, netransparentnog ukidanja bonusa i stalnog smanjenja cijena dostava, unatoč povećanom obujmu posla na početku turističke sezone.
Posebno ističu problem rada na visokim temperaturama bez odgovarajuće podrške kompanije, kao i izostanak komunikacije od strane Wolta. U uvjetima sve veće inflacije i poskupljenja života, mnogi dostavljači tvrde da im je egzistencija ozbiljno ugrožena.
Ako se situacija ne promijeni, štrajk bi se mogao nastaviti i u narednim danima, kažu nam dostavljači.
Kontaktirali smo i Wolt, evo što su nam rekli vezano za zahtjeve dostavljača:
'Partneri dostavljači ključan su dio poslovanja Wolta te su njihovo zadovoljstvo, sigurnost i povratne informacije izuzetno važni za kontinuirano unaprjeđenje naše usluge. Redovito provodimo interne ankete kako bismo razumjeli njihove potrebe i iskustva te u suradnji s partnerima agregatorima radimo na osiguravanju konkurentnih uvjeta rada i kvalitetne dostave za krajnje korisnike i partnere.
Sa zadovoljstvom ćemo saslušati prijedloge i zahtjeve partnera dostavljača te, zajedno s agregatorima, nastojati pronaći rješenja koja će zadovoljiti sve uključene strane, bez negativnog utjecaja na pozitivno korisničko iskustvo i kvalitetu usluge koju svakodnevno pružamo. Wolt u Splitu trenutačno direktno ne zapošljava dostavljače već se dostave realiziraju isključivo putem partnerskih kompanija – tzv. agregatora, koji su u ugovornom odnosu s dostavljačima.
Svjesni smo da aktualne vremenske prilike, osobito visoke temperature, predstavljaju izazov za sve koji rade na terenu. Stoga ćemo aktivno u suradnji s partnerima agregatorima razmotriti i dodatne načine za podršku partnerima dostavljačima tijekom ljetnih mjeseci, uzimajući u obzir specifičnosti lokalnih tržišta poput Splita.
Tijekom nadolazećeg vikenda, kada se očekuje povećan broj narudžbi zbog turističke sezone i blagdana, učinit ćemo sve što je potrebno kako bismo korisnicima osigurali pouzdanu i pravovremenu dostavu. Naše službe podrške i dalje su dostupne svim korisnicima i partnerima dostavljačima za bilo kakva pitanja ili dodatne informacije.'