Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Joško Šupić, Pixabay.com ZAPADNA OBALA Čogelja: Audi je htio snimati reklamu u Splitu, ali nisu mogli zbog koncesije, a o proširenju ugovora ćemo tek raspravljati

ZAPADNA OBALA Čogelja: Audi je htio snimati reklamu u Splitu, ali nisu mogli zbog koncesije, a o proširenju ugovora ćemo tek raspravljati

Objasnio je zašto je točka povučena s dnevnog reda Županijske skupštine i kada će se riješiti problem s privezom brodova

O zahtjevu za proširenje koncesije Splitskoj obali na Zapadnoj obali danas vijećnici Županijske skupštine neće raspravljati. Ta je tvrtka u studenom prošle godine podnijela zahtjev u kojem traži proširenje postojeće koncesije na pomorskom dobru dane u svrhu uređenja obalne šetnice, izgradnje i korištenja tri ugostiteljska objekta i terase (štekata) na dijelu od uvale Baluni do bivšeg hotela Ambasador. Točku je s dnevnog reda povukao predlagatelj, a pročelnik Stipe Čogelja objasnio je zbog čega su odlučili povući točku.

- Još nije stigla suglasnost Ministarstva financija na izmjene i dopune ugovora. Zakon o koncesijama predviđa da se izmjene i dopune mogu napraviti ako su u okviru 10 posto ukupne vrijednosti ugovora. Analizu za to je napravio Pomorski fakultet u Splitu s pravnog i financijskog aspekta i ta analiza je poslana na DORH i Ministarstvo financija. DORH je odgovorio pozitivno, Ministarstvo je dalo načelno odobrenje, ali kako pismeno nije još nije došlo na protokol morali smo povući točku kako ne bi došlo do kakvih žalbi - kazao je Čogelja.

Pojasnio je i kako se zapravo ne radi o nekim bitnijim promjenama već o usklađenju sa stvarnim stanjem na terenu, dok je novost kiosk površine 15 metara kvadratnih za prodaju suvenira.

- Imali smo prošle godine nekoliko upita od strane Splitske obale za snimanje nekih filmova, konkretno reklame za Audi koji se nisu mogli realizirati. Šteta. To je velika reklama za Split. Ovim izmjenama će se omogućiti da se to može napraviti. Nema bojazni da će se Zapadna obala preplaviti raznim sadržajima jer grafički prikaz točno prikazuje ono što će biti na Zapadnoj obali. - rekao je Čogelja i naglasio kako još uvijek ostaje neriješeno pitanje priveza brodova.

- Do izmjena GUP-a to ne može biti riješeno. Sada je to u nadležnosti Carinske uprave koja svake godine konstatira i dalje će konstatirati korištenje bez pravne osnove i naplatiti kaznu u iznosu koncesijske naknade. I danas smo imali slučaj u Segetu da Lučka uprava proširuje lučko područje jer smo imali dijelove obale koji su se koristili bez pravne osnove. Tamo gdje nema uprave događa se na se čarter tvtke i privatni vlasnicvi prošire i ne plaćaju ništa. Županijska ili gradska Lučka uprava ili izmjena GUP-a, nešto od toga mora biti - zaključio je Čogelja.

Vaša reakcija na temu