Prema ranije najavljenoj dinamici, radovi na prvoj, drugoj i trećoj fazi izgradnje budućeg čvora Mravince uspješno su dovršeni u skladu s planiranim rokovima. Hrvatske ceste izvijestile su kako su završeni svi ključni objekti na lokaciji, uključujući potporne zidove te nadvožnjake Mravince 1, 3 i 4, kao i Dračevac 1 i 2. Osim toga, izvedena je i obnova asfaltnog kolnika te kompletno opremanje nadvožnjaka.
U skladu s time, u ponedjeljak, 14. travnja u 5 sati ujutro u potpunosti se ukida privremena prometna regulacija na brzoj cesti Solin – Klis, koja je bila na snazi još od studenog 2023., uz ljetni privremeni prekid prošle godine. Time će se promet na tom potezu konačno normalizirati.
Ostatak radova na čvoru Mravince – uključujući zaštitu pokosa, izgradnju kolničke konstrukcije te elektroenergetsko napajanje i opremanje – planira se dovršiti do ugovorenog roka, 7. rujna 2025. godine. Vrijednost ugovorenih radova za prve tri faze iznosi 7.207.069,3 eura bez PDV-a, a izvođač je tvrtka Strabag.
Paralelno s time, u tijeku su i radovi na četvrtoj i petoj fazi projekta, dionici Mravince – TTTS u duljini od 2,5 kilometra, koje također izvodi Strabag. Ukupna vrijednost tih radova iznosi 32.728.366,07 eura (bez PDV-a). Na terenu su trenutno aktivni radovi na probijanju obje cijevi tunela Gladnjici s izlazne strane, kao i široki iskopi i izgradnja nasipa na području budućeg čvorišta Karepovac.
Također se provode armiranobetonski radovi na zaštiti postojećeg propusta za otpadne vode Rokalovo – Karepovac. U idućem razdoblju očekuje se značajno intenziviranje radova, s procijenjenih oko 200.000 kubičnih metara iskopa između čvora Mravince i budućeg čvora Karepovac.
Projekt čvora Mravince predstavlja jedan od ključnih infrastrukturnih zahvata za prometno rasterećenje šireg splitskog područja, a njegovim dovršetkom znatno će se poboljšati protočnost i sigurnost prometa.