Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Završena ključna faza radova na čvoru Mravince, ukida se privremena regulacija prometa

Završena ključna faza radova na čvoru Mravince, ukida se privremena regulacija prometa

Od ponedjeljka ujutro normalizira se promet na brzoj cesti Solin – Klis

Prema ranije najavljenoj dinamici, radovi na prvoj, drugoj i trećoj fazi izgradnje budućeg čvora Mravince uspješno su dovršeni u skladu s planiranim rokovima. Hrvatske ceste izvijestile su kako su završeni svi ključni objekti na lokaciji, uključujući potporne zidove te nadvožnjake Mravince 1, 3 i 4, kao i Dračevac 1 i 2. Osim toga, izvedena je i obnova asfaltnog kolnika te kompletno opremanje nadvožnjaka.

U skladu s time, u ponedjeljak, 14. travnja u 5 sati ujutro u potpunosti se ukida privremena prometna regulacija na brzoj cesti Solin – Klis, koja je bila na snazi još od studenog 2023., uz ljetni privremeni prekid prošle godine. Time će se promet na tom potezu konačno normalizirati.

Ostatak radova na čvoru Mravince – uključujući zaštitu pokosa, izgradnju kolničke konstrukcije te elektroenergetsko napajanje i opremanje – planira se dovršiti do ugovorenog roka, 7. rujna 2025. godine. Vrijednost ugovorenih radova za prve tri faze iznosi 7.207.069,3 eura bez PDV-a, a izvođač je tvrtka Strabag.

Paralelno s time, u tijeku su i radovi na četvrtoj i petoj fazi projekta, dionici Mravince – TTTS u duljini od 2,5 kilometra, koje također izvodi Strabag. Ukupna vrijednost tih radova iznosi 32.728.366,07 eura (bez PDV-a). Na terenu su trenutno aktivni radovi na probijanju obje cijevi tunela Gladnjici s izlazne strane, kao i široki iskopi i izgradnja nasipa na području budućeg čvorišta Karepovac.

Također se provode armiranobetonski radovi na zaštiti postojećeg propusta za otpadne vode Rokalovo – Karepovac. U idućem razdoblju očekuje se značajno intenziviranje radova, s procijenjenih oko 200.000 kubičnih metara iskopa između čvora Mravince i budućeg čvora Karepovac.

Projekt čvora Mravince predstavlja jedan od ključnih infrastrukturnih zahvata za prometno rasterećenje šireg splitskog područja, a njegovim dovršetkom znatno će se poboljšati protočnost i sigurnost prometa.

Vaša reakcija na temu