Njemačka kompanija Hansgrohe stigla je na GAST kao vodeći svjetski brand na području sanitarne opreme. Tvrtka je to koja ima iza sebe tradiciju dugu 105 godina, a u Spaladium Areni ova kompanija želi ukazati na važnost energetske učinkovitosti i pokazati društvenu odgovornost svog djelovanja.
- Našim proizvodima - miješalicama za tuš, kadama i kabinama - može se smanjiti potrošnja vode za čak do 70 posto. Tako jedna četveročlana obitelj, umjesto mjesečnog računa od 300 kuna za vodu, plati 100 kuna. Samim time se ulaganje isplati i prije nego što mislite - otkrio nam je Željko Tukić, voditelj prodaje i projekata iz ove tvrtke.
Ovisno o modelima, cijene se kreću od 400 pa sve do 10 tisuća kuna, a proizvodi se mogu pronaći u prodavaonicama Feroterma, Keraterma, Petroka, Krekić Avangarde, Creda i Art interijera.
- Jak adut nam je onaj 'Made in Germany', to je garancija kvalitete proizvoda. Mi smo ti koji postavljamo standarde i diktiramo trendove u našoj industriji - zaključio je Tukić.