U Matis Absolut Loungeu jučer su dodijeljena priznanja za 'Odabrani proizvod godine', najprestižnije svjetske nagrade za inovativnost proizvoda. Nagradama za nove, poboljšane i inovativne proizvode, koje su kao najbolje na policama trgovina istaknuli sami potrošači, nagrađeno je devet proizvođača u ukupno deset kategorija.
- Iznimno mi je drago što smo i treću godinu zaredom prisutni na hrvatskom tržištu, ova godina je posebna po tome što su u nju ušle i usluge iz drugih sektora, a na što su potrošači iznimno pozitivno reagirali. Vjerujem kako su hrvatski potrošači itekako u pravu kada je riječ o kvaliteti jer često znaju izaći iz okvira i komentirati neke detalje koje su od velike važnosti za proizvođače. Želim čestitati u ime naše organizacije svim pobjednicima i vjerujem kako će iduća godina biti još bolja u utrci za inovativnost - izjavio je Gregor Gorenc, direktor 'Odabranog proizvoda godine'.
Proizvodi koji su osvojili ovu prestižnu nagradu su: pašteta Argeta - Junior kokokrem, keksi Grancereale Cioccolato i frutta, gel za tuširanje L'angelica - Olea naturae, ulje Monini Classico squeezable, keksi Mulino bianco - Nascondini i Cioccogarno, pasta za zube Plidenta - Bio, toaletni papir Paloma - Smart Care, mobilni internet Tele2 - Bezbroj GB, rukavice Vileda - Multisensitive i Multilatex te alkoholno piće Vutra.
Cijena, kvaliteta i inovativnost proizvoda najbitniji su elementi na koje kupac gleda, a baš su ti elementi u fokusu 'Odabranog proizvoda godine'. Više od 50 proizvoda nominirano je u predselekcijskoj kategoriji, a ovog puta, pobjedu je odnijelo njih 10 u jednako toliko kategorija. Na ishod natjecanja utjecali su isključivo kupci, kao ispitanici u transparentnom i nezavisnom istraživanju javnog mnijenja koje za 'Odabrani proizvod godine' već godinama uspješno provodi renomirana i specijalizirana agencija AC Nielsen. Oni su ocjenjivali inovativnost i atraktivnost nominiranog proizvoda te određivali svoju namjeru za kupnju, a zanimljivo je da je, prateći svjetske trendove, 'Odabrani proizvod godine' po prvi put u konačnu ocjenu uvrstio i Taste, u sklopu kojeg su kupci testirali nominirane proizvoda u stvarnom vremenu, putem partnera - internetskih portala.
Navedeni proizvodi na policama će biti označeni s prepoznatljivom crveno-bijelom oznakom 'Odabranog proizvoda godine', a činjenicu kako ovaj pečat označava zadobiveno povjerenje potrošača, dokazuje i podatak da proizvodi s tom oznakom ostvaruju i preko 15 posto veću prodaju.