Sinoć je završen dvodnevni sajam vjenčanja Wedding Day, koji se održao u Spaladium Areni.
- Sretna sam kada su izlagači i posjetitelji zadovoljni. Pokazalo se kako nam je sajam nedostajao prošle godine, on nam je svima vjetar u leđa na početku sezone. Također, sajam je jedinstvena prilika tvrtkama i obrtima iz industrije vjenčanja da promoviraju svoje usluge i proizvode krajnjim korisnicima budućim mladencima. Isto tako je i jedinstvena prilika mladencima da samim posjetom sajmu u potpunosti organiziraju svoje vjenčanje iz snova uz značajne sajamske popuste te tako uštede vrijeme i novac. Nadam se da su u dva sajamska dana uspjeli pronaći sve za svoj važan dan - kazala je Gordana Franić, direktorica sajma na kraju 8. izdanja.
Spaladium Arena je bila u subotu i nedjelju u romantičnom ruhu, a Franić smatra da je ovo bio nikad ljepši sajam vjenčanja. Posjetitelje je, kaže, posebno oduševilo kada su sajmom prošetale manekenke u najnovijim modelima vjenčanicama Glamour Spose te mali manekeni odjeveni u Koko kids brand. Za njihov look zaslužni su pokrovitelji Make up Callegari - talijanska škola mode i dizajna, a frizure Hairbook by Ivica Šuljak.
Sajam je posjetio Joško Čagalj Jole sa suprugom i dječicom koji uživali u atmosferi.
Partneri sajma su i ove godine Dolis wedding and event, Altera, Hoteli President, Abc rent, Studio smile, Mediteran produkcija, Epic Pictures by Vjeko Bilota. Ovogodišnji sajam održan je pod pokroviteljstvom Splitsko-dalmatinske županije, Grada Splita, TZ Splitsko-dalmatinske županije, TZ Splita, TZ Trogira i TZ Solina te im se direktorica ovom prilikom zahvalila.