Foto: Pixabay Kako možete djecu zaštititi od gripe u vrijeme epidemije koronavirusa?

Kako možete djecu zaštititi od gripe u vrijeme epidemije koronavirusa?

Evo nekoliko savjeta

Posljednjih dana zabilježen je porast novih slučajeva Covida-19 na globalnoj razini, a predstoji nam i sezona gripe pa nas tako očekuje borba s dvije epidemije ove jeseni. Počela je i nova školska godina pa se u ovim novim okolnostima roditelji posebno trude zaštititi svoju djecu. Evo nekoliko savjeta koji mogu pomoći u tome, javlja N1.

1. Izložite ih sunčevoj svjetlosti

Djeca danas radije borave u zatvorenim prostorijama gdje vrijeme provode uglavnom uz igračke i digitalne uređaje. Posljedica toga je i nedostatak vitamina D, a izlaganje jutarnjem suncu, barem i na samo nekoliko minuta, učinit će da njihovo tijelo apsorbira ovaj hranjivi sastojak. Vitamin D je od izuzetne važnosti i igra veliku ulogu u rastu i razvoju djece te jačanju njihova imunološkog sustava. Prema tome, izmamite svoju djecu na otvoreno.

2. Poslužite zdrave obroke

Sljedeći bitan korak u jačanju imunološkog sustava kod djece jest zdrave hrane poput voća, povrća, nemasnog mesa i cjelovitih žitarica. Vitamini i minerali koji su prisutni u ovoj hrani neophodni su za dobro funkcioniranje probave što u konačnici pridonosi snažnom imunološkom sustavu koji se može obraniti od napada bakterijskih ili virusnih infekcija.

3. Ponudite im probiotike

Imunološki sustav djeluje bolje kada su dječje crijevne bakterije dobro uravnotežene. No, s vrstama hrane koju jedu u školi, ne čudi da na kraju završe s poremećenim želucem ili lošim imunološkim sustavom. Srećom, to se može ispraviti ako ih hranite probioticima poput jogurta, kefira ili čak kimchija, koji su fermentirana hrana koja u trbuh isporučuje zdravu dozu dobrih bakterija.

4. Neka budu hidratizirani

Hidratacija je također bitna ako ne želite da se vaše dijete bori s virusnom infekcijom. Možete im dati vodu, ali i druge tekućine kao što su juha, voće, svježi voćni sokovi i slično.

5. Bolje vrijeme za spavanje

Djeci je potrebno puno sna kako bi razvili snažan imunološki sustav te je poželjno da spavaju barem 10 sati. Neka odlaze na spavanju u isto vrijeme i neka se bude u isto vrijeme. Ritual zdravog spavanja također može promicati ugodniji i dublji san gdje se njihov rast i razvoj mogu nastaviti, piše RealSimple.

6. Potičite ih na održavanje higijene

Djeca su prirodno znatiželjna stvorenja pa će razne stvari dirati li stavljati u usta dok im niste u blizini. Upravo zbog toga je bitno da ih naučite koliko je važno održavanje osobne higijene. Čiste ruke, pokrivanje usta kad kišu i kašlju neke su od osnovnih stvari koji će im pomoći u suzbijanju širenja klica i udisanja virusa od svojih bolesnih prijatelja.

Vaša reakcija na temu
Aloooo article_emotions(75259, "");
Pregledaj komentare