Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Screenshot YouTube Pojašnjenje o aplikaciji Dexcom One+: Softverska pogreška ne utječe na točnost očitanja

Pojašnjenje o aplikaciji Dexcom One+: Softverska pogreška ne utječe na točnost očitanja

Službeni distributer umiruje javnost

Nakon objave sigurnosne obavijesti proizvođača vezane uz aplikaciju Dexcom One+ (verzija 1.2.0 za iOS), koja je 2. lipnja javno dostupna na mrežnim stranicama HALMED-a, među korisnicima su se pojavile različite interpretacije koje su izazvale zabrinutost. Tvrtka Medilab One d.o.o., distributer sustava Dexcom u Hrvatskoj, objavila je službeno pojašnjenje kako bi umirila javnost i razjasnila stvarno stanje.

Ističe se kako je softverska pogreška ograničena isključivo na verziju 1.2.0 aplikacije Dexcom One+ za uređaje iPhone (iOS). Pogreška ne zahvaća druge verzije aplikacije, niti prijemnik koji se koristi u sustavu, a što je još važnije – nije kompromitirala funkcionalnost senzora ni točnost očitanja razine glukoze.

Problem se odnosi na izostanak alarma u specifičnim situacijama, no sama očitanja i dalje ostaju točna. Pogreška je u međuvremenu otklonjena u novijoj verziji aplikacije, 1.4, koja je već dulje vrijeme dostupna korisnicima za preuzimanje.

Prema informacijama proizvođača, u Hrvatskoj je identificirano 11 korisnika koji su potencijalno koristili spornu verziju aplikacije. Svi su pravovremeno obaviješteni putem obavijesti unutar same aplikacije, a najavljeno je i dodatno slanje podsjetnika. Proizvođač aktivno prati koliko brzo korisnici provode ažuriranje.

Do danas nije zabilježen nijedan slučaj štetnog događaja ili posljedica povezanih s ovom softverskom pogreškom.

Iz Medilab One d.o.o. poručuju kako ova situacija ne mijenja temeljna svojstva sustava Dexcom One+, a točnost sustava ostaje neupitna. Korisnici su o svemu bili pravovremeno i transparentno informirani, u skladu s važećim regulatornim protokolima.

Tvrtka ostaje u stalnom kontaktu s proizvođačem i nadležnim regulatornim tijelima, a korisnicima i zdravstvenim djelatnicima stoji na raspolaganju za dodatna pojašnjenja putem službenih komunikacijskih kanala.

Vaša reakcija na temu