Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Pokrenuta Nacionalna kampanja borbe protiv menstrualnog siromaštva 'Tebi za mjesec, njima za cijelu godinu'

Pokrenuta Nacionalna kampanja borbe protiv menstrualnog siromaštva 'Tebi za mjesec, njima za cijelu godinu'

Godišnja zaliha uložaka i besplatni ginekološki pregled za 1.186 djevojaka

Vodeći brand menstrualnih uložaka Libresse pokrenuo je Nacionalnu kampanju borbe protiv menstrualnog siromaštva, 'Tebi za mjesec, njima za cijelu godinu', u suradnji s partnerima Ministarstvom rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike i Croatia poliklinikom, a s ciljem podrške djevojkama koje se susreću s tim problemom.

Tijekom Nacionalne kampanje koja počinje sutra, Libresse će od svakog prodanog proizvoda u periodu od 1. travnja do 15. svibnja 2023. odvojiti 20 centi u vrijednosti proizvoda za 1.186 djevojčica i djevojaka iz dječjih domova i udomiteljskih obitelji, te im osigurati godišnju zalihu menstrualnih uložaka. Uz to, svaku od njih očekuje i besplatni ginekološki pregled u jednoj od Croatia poliklinika, odnosno konzultacije za djevojčice koje još uvijek ne trebaju pregled.

Libresse je prošle godine pokrenuo kampanju 'V za vaginu' koja je izazvala pozitivan odjek u javnosti, slijedom poraznih rezultata istraživanja Udruge za ljudska prava i građansku participaciju PaRiter iz 2020. godine. Prema navedenom istraživanju čak trećina žena u Hrvatskoj (33%) prisiljena je štedjeti na ulošcima, 10% njih nije u mogućnosti kupiti dovoljno uložaka kako bi ih redovito mijenjale, a 3,6% žena uopće si ne mogu priuštiti higijenske proizvode pa umjesto njih koriste gaze, krpe, izrezane tkanine, čarape, toaletni papir, pa čak i pelene.

'Šokirani poraznim rezultatima istraživanja Udruge Pariter, prošle smo godine odlučili javno progovoriti o ovoj temi kako bismo osvijestili javnost o problemu menstrualnog siromaštva. Osim toga, donirali smo i 240 uloškomata i gotovo 150.000 menstrualnih uložaka u 34 učenička doma diljem cijele Hrvatske. Ove godine nastavljamo se boriti protiv ovog gorućeg problema te ćemo zahvaljujući našim partnerima donaciju proširiti na više od tisuću djevojaka bez odgovarajuće roditeljske skrbi. Libresse je tako još jednom proaktivno djelovao i potaknuo pozitivne promjene u društvu', izjavila je Iva Stefanovski Horvatić, predstavnica marketinga kompanije Essity. 

Nacionalna kampanja borbe protiv menstrualnog siromaštva predstavljena je u Zagrebu, a na događanju je sudjelovalo i Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike. 

'Vlada Republike Hrvatske i Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike prepoznali su važnost menstrualnog siromaštva i odlučno odgovaraju na njega s obzirom na to da takav oblik siromaštva specifično pogađa upravo djevojke i žene. U ovoj godini osigurali smo financijska sredstva u iznosu od milijun eura radi opskrbe školskih ustanova i skloništa za žene žrtve nasilja besplatnim menstrualnim higijenskim potrepštinama. U suradnji s Libresse i Croatia poliklinikom kroz kampanju pružamo dodatnu podršku i zaštitu za više od tisuću djevojaka u domovima za djecu i udomiteljskim obiteljima, a koje su upravo zbog odrastanja u nepovoljnim obiteljskim okolnostima u posebnom riziku od menstrualnog siromaštva', naglasila je ravnateljica Uprave za obitelj i socijalnu politiku pri Ministarstvu Marija Barilić.

Projekt je podržala i Croatia poliklinika, lider na hrvatskom tržištu privatnih pružatelja zdravstvenih usluga, koja pruža vrhunsku razinu usluga na lokacijama u Zagrebu, Splitu, Puli, Koprivnici, Osijeku i Rijeci.

'Izuzetno smo sretni što ovim projektom u funkciju dobrobiti zajednice stavljamo naše vrhunske liječničke timove i medicinsko osoblje kao i najnaprednije medicinske uređaje CROATIA poliklinika. Više od tisuću djevojaka iz domova za djecu i udomiteljskih obitelji tako će u našim vrhunskim poliklinikama u svim regijama Hrvatske moći obaviti besplatni ginekološki pregled, odnosno konzultacije za djevojčice koje još uvijek ne trebaju pregled. Drago nam je što im možemo pružiti prijeko potrebnu podršku te doprinijeti njihovom zdravlju i prevenciji bolesti na pouzdan način. Vrlo smo posvećeni društvenoj odgovornosti prema zajednici u kojoj poslujemo, zato ponosno podržavamo i ovaj projekt koji pomaže mladim djevojkama i rješava gorući problem menstrualnog siromaštva', poručila je Maja Tucaković, voditeljica pravnih poslova i marketinga Croatia poliklinike.

Vaša reakcija na temu