Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Screenshot YouTube Ponovno problemi s aplikacijom za praćenje šećera u krvi

Ponovno problemi s aplikacijom za praćenje šećera u krvi

Oglasio se HALMED

Agencija za lijekove i medicinske proizvode (HALMED) zaprimila je od tvrtke Dexcom, Inc. sigurnosnu obavijest o potrebi za ažuriranjem aplikacije Dexcom ONE+ iOS/Android CGM App verzije 1.4.0 i starije, zbog programske greške, tzv. buga.

Riječ je o proizvodu koji se koristi kao aplikacija za perkutano praćenje glukoze u krvi.

'U aplikaciji verzije 1.4.0, kao i u svim prethodnim verzijama, identificirana je programska greška koja može uzrokovati problem pri kojem, ako dođe do pogreške odašiljača/transmitera, aplikacija prekida sesiju senzora i prikazuje poruku 'pokreni novi senzor' bez prethodnog upozorenja o neuspjehu senzora ('sensor failed').

U slučaju da korisnik nije svjestan da je sesija senzora prekinuta, moguće je nepravovremeno prepoznavanje hiperglikemije ili hipoglikemije.

Proizvođač će korisnike zahvaćenih verzija aplikacije obavijestiti o potrebnom ažuriranju putem obavijesti unutar same aplikacije, kao i o nadolazećem blokiranju zahvaćenih verzija aplikacije, odnosno njihovoj zastarjelosti. Korisnike se moli da što prije ažuriraju aplikaciju kako bi je mogli nastaviti neometano koristiti', pojašnjavaju iz HALMED-a.

Evo kako ćete problem riješiti:
Dodirnite opciju 'Ažuriraj aplikaciju' da biste otvorili trgovinu aplikacijama,
Instalirajte najnoviju verziju Dexcom ONE+ aplikacije,
Otvorite Dexcom ONE+ aplikaciju.

'Ako korisnik nije obaviješten unutar aplikacije o potrebnom ažuriranju, a koristi zahvaćenu verziju aplikacije ili mu je potrebna pomoć oko ažuriranja, za pomoć se može obratiti lokalnoj tehničkoj podršci, čiji su kontakt podaci dostupni na internetskoj stranici tvrtke Dexcom, Inc. odnosno ovdje.

U Republici Hrvatskoj do sada nije zaprimljena niti jedna prijava štetnog događaja vezana uz opisani problem s predmetnim medicinskim proizvodom proizvođača Dexcom, Inc.', dodaju iz HALMED-a.

Vaša reakcija na temu