Vodeće ime nove generacije domaće hip-hop scene - triljski reper Grše, prvi je hrvatski glazbenik na vrhu cijenjene liste najslušanijih pjesama na digitalnim streaming servisima u Hrvatskoj, Billboard Croatia Songs. S novim singlom 'Mamma Mia' oduševio je publiku i odmah u prvom tjednu objave dosegnuo broj 1 navedenog charta.
'Prvi put #1 na Billboardu u Hrvatskoj, najslušanija pisma ovaj tjedan u državi i prvi Hrvat na #1', riječi su kojima je podijelio ovu glazbenu vijest na svom Instagramu i potvrdio ovaj izniman uspjeh na domaćoj glazbenoj sceni. Njegov prethodni singl 'Sip' nalazi se na #7 iste liste, što znači da se Grše s čak dvije pjesme nalazi u Top 10 Billboard Croatia Songs charta.
Pravog ime Grgo Šipek, a javnosti poznatiji kao Grše, unazad nekoliko godina oduševljava publiku i ostvaruje sve zamjećeniji uspjeh. S debitantskim albumom 'Tilurium' iz 2019. godine zaokupio je pažnju hip-hop zajednice, da bi zatim nadmašio sva očekivanja albumom 'Platinum' iz 2021. godine, s kojim je pomeo streaming platforme. Izdanje se tada istaknulo kao ponajbolji hip-hop album te godine, a priznanje za svoj rad dobio je i u obliku glazbene nagrade Rock&Off.
Kroz četiri godine aktivnosti, njegove pjesme kao što su 'Mamba', 'Highlife' ili 'Sin City' brzo su prerasle u omiljene singlove publike te ostvarile milijunske brojke slušanosti i pregleda videospotova na streaming platformama, a redom zauzimaju visoke pozicije digitalnih YouTube Trending i Billboard Croatia Songs chartova. Posljednja u nizu potvrda ovog snažnog uzleta dolazi upravo u obliku prve pozicije na listi 25 najslušanijih pjesama na streaming servisima u Hrvatskoj. Podrška publike stigla je i početkom veljače ove godine u obliku rasprodane Tvornice kulture, gdje je Grše kroz dva sata euforičnog nastupa još jednom pokazao zašto opravdano nosi titulu predvodnika nove generacije domaće hip-hop scene.
Nova pjesma 'Mamma Mia' njegov je prvi ovogodišnji singl, a objavljena je neposredno pred nastup na rasprodanom festivalu 'Drito iz Boćarskog', održanom sredinom travnja u Zagrebu. Pjesma je objavljena u izdanju diskografske kuće yem, produkciju potpisuju Lockroom i El Maar. Prateći videospot približava se brojci od milijun pregleda na YouTubeu te se trenutno nalazi i na visokoj 2. poziciji YouTube Trendinga u Hrvatskoj, a pjesma se nalazi i u Top 50 najtraženijih pjesama na Shazam Croatia listi.
U narednim mjesecima pred njim su i iščekivani nastupi na Sea Star Festivalu u Umagu, Zagreb Beer Festu, Dritu iz Osijeka, kao i EXIT Festivalu, gdje će publika ponovno moći s njim doživjeti ovaj unikatni ‘Dalmacija lifestyle’ kojim unosi novitete u domaćem hip-hopu. Kao prvi domaći izvođač na vrhu Billboard Croatia Song liste, Grše je ispisao još jedno vrhunsko poglavlje u svojoj karijeri i nivo standarda podigao na novu razinu. Mamma Mia sve sad ima šta je 'tia…
Singl 'Mamma Mia' dostupan je u radijskom eteru i na svim digitalnim glazbenim platformama, u izdanju diskografske kuće yem.