Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Unsplash AGENT FBI-a OTKRIVA Inteligentni ljudi rade tri stvari dok razgovaraju

AGENT FBI-a OTKRIVA Inteligentni ljudi rade tri stvari dok razgovaraju

Bio je pregovarač 24 godine

Polina Marinova Pompliano šest godina je proučavala navike i način razmišljanja nekih od najutjecajnijih i najuspješnijih ljudi na svijetu. Željela je naučiti kako razmišljaju. U svojoj novoj knjizi 'Hidden Genius', jedna osoba koju ističe je Chris Voss. Ključna vještina koju je svladao dok je 24 godine radio kao jedan od vodećih međunarodnih pregovarača FBI-a bila je emocionalna inteligencija. Prema Vossu, tajna je znati kako slušati i čitati ljude.

Na primjer, 1993. dvojica muškaraca uzela su tri zaposlenika kao taoce u banci Chase Manhattan u Brooklynu, u New Yorku. Voss je bio pregovarač i s jednim od pljačkaša je razgovarao preko telefona. Kako bi riješio sukob, primijenio je tri stvari za koje kaže da ih koriste ljudi s visokom emocionalnom inteligencijom kada komuniciraju s drugima.

Govorite umirujućim glasom

U tim pregovorima 1993. Voss je koristio deklarativan, umirujući glas. Ovaj ton glasa pokreće neurokemijsku reakciju koja smiruje mozak vašeg sugovornika.

'Ako naglas govorite tihim, umirujućim glasom, možete se i sami smiriti', rekao je Voss u intervjuu 2018.

Ponovite izjave kao pitanja

Zrcaljenje je učinkovita tehnika za izgradnju dobre volje i prikupljanje informacija. Zrcalite nekoga ponavljajući nekoliko ključnih riječi koje je koristio u svojoj zadnjoj komunikaciji. Na primjer, ako pljačkaš kaže: 'Imao sam jako težak dan jer sam pod stresom', vi ponovite: 'Pod stresom si, ha?'

Imenujte emocije druge osobe

Voss je zatim rekao pljačkašu: 'Nisi ti kriv, zar ne?" i "Žališ zbog ovoga što se dogodilo?' Oba pitanja insinuirala su da je pljačkaš jednostavno dospio u lošu situaciju.

Voss kaže da je važno imenovati emocije sugovornika. Njegovi pregovarački alati mogu se koristiti u svim situacijama u životu. Ako ste u stanju svladati umijeće slušanja, možete upotrijebiti svoju emocionalnu inteligenciju za uspješno ublažavanje sukoba sa svojim kolegom, supružnikom ili tinejdžerom, prenosi Index.

Vaša reakcija na temu