Adidas je u čast Jugoplastike napravio posebnu kolekciju patika - zvuči lijepo, ali nije baš istinito.
Ovih dana je hrvatska javnost doslovno bombardirana s reklamama i slikama koje su objavljene na Instagramu jednog münchenskog dućana za sportsku opremu.
Vlasnici ovog shopa su zaljubljenici u košarku, a i dobar marketing im nije stran. Kako veliki sportski brendovi svojim uspješnim trgovinama nude ekskluzivnu proizvodnju limitiranih serija, tako je BSTN naručio za sebe kolekciju bijelih patika, kreativno su ubacili i žutu boju, a na jednu stavili natpis 'JUGOPLASTIKA'.
Kako taj brend nije zaštićen, ništa loše tu nije učinjeno, sve to reklamiraju kao 'Košarkaški klub' pod nazivom dućana, a ono što je zavaralo našu javnost je korištenje fotografija Jugoplastike u reklamnim slikama (uokvireni u pozadini) uz Paška Tomića, 'člana žutih' iz najslavnijih vremena.
Malo iritantno je možda da se reklama i kolekcija vodi pod 'Ćevapčići & Fries', što baš i nije u skladu s prehrambenim navikama domaćinstava srednje Dalmacije i Splita iz tog razdoblja.
Pitali smo i KK Split je li ovo povezano s klubom, na što su negativno odgovorili. A sigurno bi se tu pitalo nešto i tvrtku Macron, koja je tehnički sponzor kluba i koja je u čast Jugoplastike izbacila i ograničenu količinu retro dresova na tržište.
Sve u svemu se radi o zanimljivoj kreaciji, ali bilo bi puno ljepše da se radi stvarno o službenom proizvodu koji pripada i našem KK Splitu.
Zaključimo, za obične smrtnike velike tvrtke također nude personaliziranu obuću, pa svatko može npr. kod Adidasa naručiti, primjerice, 'Baka i Bajdo' patike.