Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
ČESTITAMO: dobartek.hr ovaj tjedan slavi svoj šesti rođendan!

ČESTITAMO: dobartek.hr ovaj tjedan slavi svoj šesti rođendan!

Nebojša Veron, tadašnji apsolvent računarstva na FESB-u, razvio je servis za naručivanje hrane putem interneta

Što ćemo danas za ručak? Odakle uopće možemo naručiti? To su pitanja na koja prije šest godina nije bilo tako jednostavno odgovoriti kao danas. Naime, način na koji danas naručujemo hranu, bilo da smo doma, na poslu ili slavimo rođendan na plaži, počeo se mijenjati 2013. godine kad je Nebojša Veron, tadašnji apsolvent računarstva na splitskom FESB-u, razvio servis za naručivanje hrane putem interneta. Danas je Nebojšin studentski projekt - dobartek.hr -  platforma koja povezuje preko 100 restorana s desecima tisuća korisnika u gradovima diljem Hrvatske: Splitu, Zadru, Dubrovniku, Kaštelima, Solinu, Trogiru, Šibeniku i Zagrebu. I danas uz njega stoji predana ekipa koja se brine da korisnici na platformi pronađu točno  ono što im se jede i da uživaju u svakom svojem zalogaju. 

U 2013. godini, na stranici www.dobartek.hr moglo se pronaći tek nekoliko restorana čiji su jelovnici i cijene tamo bili izlistani, a tek je nekolicina entuzijasta dala priliku naručivanju hrane online. Uz Nebojšu je na softveru radio i Mislav Tomić, a nedugo nakon toga pridružili su im se Ivan Jukić i Ivan Aras, a kasnije i Marko Marinović. Nije im trebalo dugo da shvate kako uz razvoj proizvoda i njegov dizajn trebaju pokriti i segment prodaje, odnosa s klijentima i korisnicima, marketing kao i upravljanje poslovanjem tvrtke.

- Do toga je ipak došlo nešto kasnije. Proces učenja nije jednostavan i nove se stvari ne svladavaju preko noći ako želiš raditi zaista kvalitetno, dosljedno i što je moguće ispravnije - priznaje Nebojša Veron.

Mladi, uporni i motivirani, uslugu svojeg servisa na samom počeku nisu naplaćivali, a kasnije su prešli na model provizije od ostvarenih narudžbi. Kako su u početku svi imali stalne poslove, dobartek.hr na red bi dolazio u slobodno vrijeme koje su provodili tražeći nove klijente, razvijajući proizvod i istražujući nove poslovne modele.

- Iznimno dinamično i uzbudljivo tržište naručivanja hrane uspjelo je zadržati naš interes, iako smo se na početku svojim proizvodom bavili samo u slobodno vrijeme. Nastavili smo ulagati u sustav i neprestano ga prilagođavati potrebama sve većeg broja korisnika. A upravo smo zahvaljujući njima, kao i povjerenju svojih restorana partnera, ovaj tjedan u prilici proslaviti svoj šesti rođendan! - uzbuđeno će Ivan Aras.


Povratne informacije korisnika i restorana zaslužne su za neprestana poboljšavanja servisa i njegovih značajki, pa je dobartek.hr s vremenom postao platforma koju svakodnevno koriste ljudi diljem Hrvatske. Tako se i javila potreba za dodatnim pojačanjima pa dobartek.hr danas ima uhodan tim stalnih zaposlenika i vanjskih suradnika.

- Iako je danas situacija znatno drugačija nego što je bila prije šest godina jer živimo u vrijeme kad putem interneta naručujemo i kupujemo razne usluge, ljudi kažu da se često osjećaju sigurnije kad s druge strane dobiju 'živu' potvrdu da je njihova narudžba zaprimljena i da će doista biti isporučena, a pogotovo kad su gladni, kad je riječ o hrani. Iako je dobartek.hr digitalna platforma, mi se osobno brinemo da svaka narudžba stigne do restorana i da hrana stigne do korisnika. Neprestano radimo na novim funkcionalnostima, popravljamo ono što može biti još bolje i brinemo se da platforma radi 24/7. Teško mi padne kad nešto ne ispadne iz prve kako smo zamislili, ali naučili smo da nikad ne treba odustati jer često kasnije nadmašimo i vlastita očekivanja - odlučan je Mislav Tomić.

- Meni je online naručivanje draže od telefonskog jer uvijek mogu pregledati svoju narudžbu i manja je vjerojatnost da ću pogrešno optužiti restoran ako nešto nedostaje, a to zapravo ja sama nisam dodala. Ali isto tako mogu s pravom i sigurnošću ukazati restoranu na propust ako se pogreška dogodi s druge strane. Pisani je trag ipak zakon, a u telefonskom naručivanju toga nema - govori nam Vedrana Biličić. 


Tim platforme dobartek.hr veliku važnost vidi u podržavanju zajednice u kojoj djeluje pa ponosno ističu dugogodišnju podršku IT konferencija poput Dump Daysa, sponzorstvo Splitskog sveučilišnog sportskog saveza UniSport i njihova futsalskog prvoligaša AFCU-a, svoju kampanju #DonirajHranuOnline čije sljedeće izdanje iščekujemo.

- Radimo ono što je nama super, ono u što vjerujemo i iza čega stojimo, poput akcije #DonirajHranuOnline ili sponzorstva studentskih aktivnosti i ekipa koje okuplja UniSport, a to je zbilja jedini recept za izvanredan ishod. Ponekad ne stignemo pokriti sve što bismo htjeli, ali zato uvijek nastojimo da svaka naša aktivnost bude značajna, ma koliko naoko mala bila - zaključuje Nebojša.

Kako je spomenuto, dobartek.hr u četvrtak 22.8.2019. slavi svoj šesti rođendan i tim povodom časti svoje korisnike pa, ako i naručujete tek povremeno, svakako iskoristite rođendanski popust.

Svi će detalji biti navedeni na stranici www.dobartek.hr  u četvrtak, a komunicirat će se i na Facebooku i Instagramu platforme dobartek.hr.

Vaša reakcija na temu