City Center one Split prva je nekretnina u Hrvatskoj usklađena s EU taksonomijom, prestižnim standardom koji definira aktivnosti ekološke održivosti. Prema kriterijima EU taksonomije, koje je razvila skupina stručnjaka koju je osnovala Europska komisija, City Center one Split značajno je pridonio ekološkom cilju 'Ublažavanje klimatskih promjena'.
Ovim važnim priznanjem centar ostvaruje brojne prednosti, poput veće otpornosti na klimatske rizike, smanjenja operativnih troškova, očuvanja tržišne vrijednosti, povećanja atraktivnosti nekretnine za ulagače i zakupce te osiguravanja konkurentske prednosti na tržištu.
Uz to, City Center one Split dobitnik je Gold DGNB certifikata, jednog od najpoznatijih svjetskih standarda za održivu gradnju i upravljanje nekretninama, što znači da su zadovoljeni zahtjevni kriteriji vezani uz okolišnu gradnju te sociokulturnu i ekonomsku kvalitetu čime se splitski centar našao u prestižnom krugu dugoročno ekonomski održivih nekretnina.
Ova dva priznanja kruna su investicije vrijedne preko 20 milijuna eura koja je uložena kako bi se stvorio suvremen, funkcionalniji, održiviji i izuzetno atraktivan prostor koji zadovoljava potrebe svih posjetitelja i daje dodanu vrijednost za oko 200 zakupaca koji posluju u centru.
Vođen stručnim timom CC Reala, kompanije koja upravlja City Centerom one, projekt preuređenja trajao je oko godinu i pol dana, a segmentirani radovi izvedeni su tako da je centar cijelo vrijeme neometano radio.
'Nakon pomnog osluškivanja tržišta i detaljnih istraživanja, shvatili smo da je vrijeme za promjene. Projektom smo nastojali ojačati poziciju Centra kao središta lokalne zajednice kreirajući mjesto za opuštanje, druženje i kupnju, na kojemu će stanovnici grada i okolice s guštom provoditi vrijeme. City je i dalje ostao City - samo je postao još bolji', istaknuo je Nikola Lozina, Center Manager iz CC Reala.
Kombinacija drva i metala osuvremenila je unutarnji prostor, a gotovo 1000 biljaka raspoređeno je u pročelja galerija, veliki zeleni zid i samostojeće posude za cvijeće oko samog Centra. Ukupno 13 tona čelika i 2 kilometra staklenih lamela utrošeno je na ulazne mostove koji povezuju garažu i centar, a cijela nekretnina osvijetljena je led rasvjetom.
Obojeno je 70.000 kvadrata zidova te osvježeno 11.000 kvadrata zajedničkog prostora centra. Radovi su obuhvatili i prodajne prostore zakupnika - čak 16.000 metara kvadratnih, zbog čega je više od 40 zakupnika promijenilo, preuredilo ili preselilo svoje lokale unutar centra kako bi se ponuda što bolje grupirala prema dobrima i uslugama.
Pojačana je i ponuda: Dermacare, Montre, Krona Exclusive i Hoću knjigu među posljednjima su koji su otvorili vrata svojih trgovina u Vukovarskoj 207, a u najavi su i drugi renomirani brendovi. Gastro segment pojačan je prepoznatljivim imenima. Tako je poznati restoranski lanac Batak kao svoju prvu lokaciju u Splitu odabrao upravo City Center one, a u najavi je i popularni Koykan.
Ponuda ovog shopping centra, otvorenog prije gotovo 15 godina, do kraja godine će se potpuniti otvorenjem originalnog, posebno osmišljenog segmenta koji kombinira brojne zabavne aktivnosti, druženje i nezaboravne provode te će tako u potpunosti opravdati slogan koji je obilježio fazu preuređenja: Isto misto, novi đir.