Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Horvat Čagalj: Na tisuće ljudi ovih je dana virtualno boravilo u Srednjoj Dalmaciji, a velik broj njih će nakon naših objava poželjeti tu doći

Horvat Čagalj: Na tisuće ljudi ovih je dana virtualno boravilo u Srednjoj Dalmaciji, a velik broj njih će nakon naših objava poželjeti tu doći

Direktor splitsko-dalmatinske Turističke zajednice Joško Stella je s influencerima obišao Dalmaciju i pokazao sve turističke adute županije

Jedinstveni međunarodni susret influencera, inovativan projekt u organizaciji TZ Splitsko-dalmatinske županije na čelu s direktorom Joškom Stellom i urednice Croatian Hotspots magazina, Maje Zlokić, se završio. Naime, tridesetak influencera iz Hrvatske, ali i sa svih strana svijeta - od Italije, Poljske i Velike Britanije, pa sve do dalekog Brazila i Koreje imali su priliku nekoliko dana guštati u prigodnim sadržajima u sklopu 1. Međunarodnog susreta turističkih influencera u Splitsko-dalmatinskoj županiji. Obišli su Dalmaciju i otkrili kakve turističke adute nudimo u županiji. Puni dojmova vratili su se s putovanja, a neki od njih su s nama podijelili svoje dojmove. Prvi među njima je Horvat Čagalj čije društvene mreže često pune fotografije i video zapisi s putovanja. Dvostruki sudionik Big Brothera, diplomirani pravnik, spontano je postao influencer, a njegov Instagram profil prati preko 28 tisuća ljudi.

- Smatram da je u današnje vrijeme organizirati međunarodni susret influencera izvrstan potez kojeg je napravila TZ Splitsko-dalmatinske županije. Ovom prilikom se zahvaljujem na sjajnom gostoprimstvu. Smatram da je ovo najlakši, a usudio bih se kazati i najefikasniji i najjeftiniji način promocije destinacije. Ugostiti ovoliki broj influencera na jednom mjestu, koji su danima na svojim profilima dijelili sadržaje o županiji, je sigurno došlo do velikog broja publike. Usudio bih se reći da je na tisuće ljudi virtualno ovih dana boravilo u Srednjoj Dalmaciji, a među njima je sigurno i velik broj njih koji će nakon naših objava poželjeti posjetiti mjesta koja smo i mi obišli. Iz prve ruke putem storyja i objava dobili su dojam i korisne informacije o nekoj destinaciji. Efikasnost koju možete dobiti objavom na društvenim mrežama je zaista velika - priča nam Horvat Čagalj koji je na 1.Međunarodnom susretu influencera stekao i sam neka nova prijateljstva.

- Bilo je tu nekoliko već poznatih lica, ali stekao sam još jako puno poznanstava, najviše iz Poljske, ali i nekoliko domaćih influencera koje nisam imao prilike prije upoznati.

Srednja Dalmacija, kako se to popularno kaže, 'gorjela' je na društvenim mrežama, a kako i ne bi kada su organizatori pripremili zanimljiv program. Njihov boravak započeo je u Splitu, nastavio se na Kliškoj tvrđavi i upoznavanjem s povijesnom postrojbom Kliških uskoka. Drugog dana influencere je primio župan Blaženko Boban. Bili su i na popularnoj Skywalk šetnici, WTA turniru u Makarskoj… Trećeg dana obišli su otoke, guštali su na prekrasnom bolskom Zlatnom ratu te u degustaciji vina u popularnoj vinariji Stina, ali i u obilasku Hvarskog kazališta i Arsenala, a istu večer proveli su u druženju uz zalazak sunca na Hvarskoj tvrđavi. Četvrti dan obišli su čarobne Paklinske otoke, a kao šlag na kraju, posjetili su Dalmatinsku zagoru – Sinj, Muzej Sinjske Alke, Crveno i Modro jezero. 

- Svako mjesto ima neku svoju priču, sve je bilo čarobno i vrhunski prezentirano. Klis mi je bio zanimljiv zbog popularne serije Game of Thrones i povijesti s Turcima. Skywalk na Biokovu nikog ne može ostaviti ravnodušnim, ranije ga nisam obišao pa sam posebno uživao. Također, prvi put sam posjetio i najstarije kazalište na Hvaru koje se dugo renoviralo. Uvijek je lijepo otkrit neke nove ljepote i kulturne znamenitosti naše zemlje - poručio je Horvat koji često putuje i otkriva nove destinacije pa je priznao koje su po njemu mane hrvatskog turizma.

- Imamo toliko prednosti nad ostalim destinacijama, a toga ponekad nismo svjesni jer tu živimo. Mislim da je najveća mana što nemamo puno direktnih letova za brojne destinacije pa su nam najljepše destinacije i dalje preskupe. Mana je i nedovoljno obučenih i profesionalnih ljudi u turizmu.

Horvat je pohvalio ideju organizatora koji je organizirao interesantnu konferenciju i okrugli stol na temu 'Utjecaj influencera na turističku industriju'.

- Svakako smo razmijenili korisne informacije, prvenstveno s kojim agencijama treba surađivati, koje destinacije su najzanimljivije, kako smanjiti troškove na putovanju, na što treba pripaziti kada je sigurnost u pitanju, kako napraviti dobru fotografiju. Svakako bi bilo korisno da ima više ovakvih i sličnih konferencija - zaključio je domaći influencer koji vjeruje da se njegove strane kolege iz Hrvatske kući vraćaju puni dojmova. 

Vaša reakcija na temu