Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
HRVATSKA SE BRENDIRA IZ SPLITA Kampanju HTZ-a kreirala je ekipa zaslužna za ludilo oko Mišine 'Ja ne mogu drugo nego da ga volin'

HRVATSKA SE BRENDIRA IZ SPLITA Kampanju HTZ-a kreirala je ekipa zaslužna za ludilo oko Mišine 'Ja ne mogu drugo nego da ga volin'

'Imamo jedan život, ograničeno vrijeme i neka iskustva koja nismo doživjeli ili ih želimo ponoviti. To je bit', rekao je Tomi Božiković

Hrvatska turistička zajednica, objavili su danas mediji, pokrenula je glavnu, pozivnu brend kampanju 'Your Life, Your Time, Your Experience.' na 14 emitivnih tržišta. No ono što nije istaknuto jest da je kampanju osmislila splitska agencija Queen Media. Ova samozatajna agencija konstantno radi nacionalne projekte, a jedan od friškijih proslova im je bila kreativa Mišine kampanje za Hajduk 'Ja ne mogu drugo nego da ga volin'. 


Nazvali smo Tomija Božikovićakreativnog direktora agencije Queen Media, koji je, prema prvim reakcijama, ponovno uspio pogoditi emociju.

- Velika je čast raditi za velike klijente, naročito ako neka kampanja predstavlja moju zemlju. I dalje sam stava da nikada nije bitna promocija agencije već proizvoda. Moram zahvaliti mom timu bez kojeg ne bi bilo moguće konstantno proizvoditi kreativna i produkcijska rješenja na nacionalnom, europskom i svjetskom tržištu. Imamo jedan život, ograničeno vrijeme i neka iskustva koja nismo doživjeli ili ih želimo ponoviti. To je bit. Želim nam svima uspješnu turističku sezonu - rekao nam je Božiković, čovjek koji stoji iza svih projekata Queen Medije.



Kampanja HTZ-a, koja će biti aktivna do kraja srpnja, provodi se na tržištu Njemačke, Slovenije, Austrije, Italije, Poljske, Ujedinjenog Kraljevstva, Češke, Mađarske, Francuske, Nizozemske, Slovačke, Švedske, Švicarske i Belgije. 

Splitski kreativci osmislili su i izradili TV spotove te sve vrste promo formata za digitalne, tiskane i radijske medije na 14 jezika. Turistički proizvodi koji se oglašavaju kroz kampanju posebno su prilagođeni preferencijama svakog pojedinog tržišta, odnosno radi se o najčešćim motivima dolazaka u Hrvatsku. Tako su primjerice, uz sunce i more, na tržištu Francuske posebno naglašeni kultura i nautika, u Poljskoj prirodne ljepote i aktivni odmor, u Nizozemskoj kamping, u Švedskoj eno-gastronomija i nautika, itd. 

Kroz cijelu kampanju isticat će se i posebna oznaka održivosti hrvatskog turizma Croatia, naturally yours. Oblik znaka predstavlja godove na drvetu, odnosno sklad i prožimanje plave i zelene Hrvatske u održivom turizmu.

Vaša reakcija na temu