Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Hrvatski startup, u čijem timu je mlada Stobrečanka, prikupio preko 3 milijuna kuna od investitora diljem svijeta

Hrvatski startup, u čijem timu je mlada Stobrečanka, prikupio preko 3 milijuna kuna od investitora diljem svijeta

Broje 18 članova tima koji su stigli raditi u Hrvatsku iz raznih dijelova svijeta

Oni su mladi i ambiciozni, a ovih dana su ostvarili svoj najveći uspjeh do sada. Hrvatski startup Top Digital Agency pravi je primjer da se trud i rad isplate. Danas kada se veliki broj mladih iseljava iz Hrvatske, oni su ostali i okupili pola svijeta u jednom timu. Sjedište tvrtke je u Zagrebu te broje 18 članova tima (uključujući vanjske suradnike i konzultante), a pojedini članovi dolaze iz Južnoafričke republike, Indije i Amerike.

TDA je online platforma koja spaja kompanije i njihove projekte s digitalnim agencijama koje svojim znanjem i iskustvom provode projekte u djela. Platforma se temelji na ideji da kompanije i digitalne agencije mogu raditi zajedno neovisno o tome gdje se nalaze – sve što im treba je mjesto gdje će se upoznati.

Mladi i ambiciozni članovi pridružili su se timu za vrijeme ili odmah nakon završetka fakulteta. Trudom, radom i svježim idejama odveli su TDA na TechCrunch Disrupt 2018. (San Francisco, SAD), jedan od najbitnijih događaja u godini za startup svijet, nakon što su osvojili prestižnu nagradu najboljeg startupa u Južnoj Europi u 2018. godini na startup natjecanju Spark.Me (Budva, Crna Gora). Niz uspjeha se nastavio pa je tako sredinom veljače ove godine TDA odabran u TOP 50 startupova u svijetu prema Startup Grind-u, najvećoj startup zajednici u svijetu.

S ciljem prikupljanja resursa za daljnji razvoj poslovanja TDA je krajem veljače lansirao crowdfunding kampanju na platformi Funderbeam koja pomaže privatnim tvrtkama s visokim rastom pri financiranju poslovanja. Platforma pomaže osnivačima prikupiti financijska sredstva, osigurava pristup - i jedinstvenu likvidnost - ulagačima kapitala u ranoj fazi. Minimalni cilj kampanje bio je prikupiti 300 tisuća eura, a maksimalni je iznosio 400 eura. Kampanja je objavljena 21. veljače, a dozvoljeni period trajanja je 30 dana. U samo 26 sati od javnog otvaranja kampanje, TDA je prikupio nešto više od 3.1 milijuna kuna, odnosno 141% od inicijalno traženog iznosa. Takav uspjeh pozicionirao je TDA kao najbržu Funderbeam kampanju u svijetu.

U ovom mladom i uspješnom timu svoje mjesto pronašla je mlada Stobrečanka Diana Cokarić.

- Tijekom školovanja sam slušala kako mladi ljudi odlaze i kako mogu i ja lagano pakirati svoje kofere. Ovdje za mene posla nema, s fakultetom mogu biti konobarica. Svi odlaze, odi i ti. Ono što sam dokazala i na što sam najviše ponosna je to što sam se zaposlila odmah po završetku školovanja i ono najbitnije - radim ono što volim i što sam htjela. Posla ima, sve ovisi o tome želite li raditi ili ne. Velika mi je čast biti dio TDA-a, a ta čast je još veća jer znam da smo svojim trudom i radom prepoznati i nagrađeni. Nije mala stvar biti u TOP 50 startup-ova u svijetu - izjavila je Diana.

Nakon ove investicije, ostaje samo vidjeti što će još proizaći iz Top Digital Agency-ija.

Vaša reakcija na temu