Pljeskom u splitskom HNK je ispraćena predstava Deep dish austrijske plesne kompanije Liquid loft kojom je označen i početak petog IKS Festivala - međunarodnog festivala suvremenog kazališta.
Publika je imala priliku vidjeti kako se metodama snimanja filma, dok su plesači za stolom na pozornici projiciraju kadrovi na platno, zajedno s akustičnim prelamanjem, kako se kroz igru prikazuju metafore baroknih vrtova, svo obilje, raskoš, obijest i neminovna propast. Filozofskim rječnikom kazano, nakon vrhunca slijedi dekadencija i pad.
Kao kontrast je i lijepo postavljena percepcija erotičnog poigravanja s voćem i drugim plodovima prirode te tijelima, nasuprot jednog pohlepnog iživljavanja u kojem nitko za nikoga ne mari.
Upravo to nemarenje, a samo uživanje u tjelesnosti je i naglašeno izgovaranjem rečenica na nekoliko jezika. Nikoga nije briga za prijevod jer nikoga nije briga ni što se govori.
Osim užitka i obijesti, možemo pronaći i simboliku u voću, povrću, živom mikrokozmosu morskog svijeta kao neprekidnoj mijeni čovjeka. Nakon kraja, dolazi opet početak. Ili, da završimo poznatom mišlju, na svijetu samo stalna mijena jest...
Plesno multimedijalna izvedba Deep dish, inače, završni je dio serije The Perfect Garden koju je Chris Haring, umjetnički voditelj plesne kompanije ostvario zajedno s Michelom Blazyjem.
Zadovoljna prijemom prve predstave je bila kreativna direktorica Nela Sisarić, a spomenimo i da su IKS festival koji donosi drukčiji i posebniji teatar, dolaskom, među ostalim, podržali dogradonačelnik Goran Kovačević, pročelnik za kulturu Siniša Kuko, pomoćnica Maja Munivrana, intendant HNK Goran Golovko, vijećnik HSLS-a Zdeslav Benzon...