Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
INTERVJU Mia Pašalić: Apfel je otvaranjem salona u Splitu napravio novi iskorak, prve reakcije kupaca su odlične

INTERVJU Mia Pašalić: Apfel je otvaranjem salona u Splitu napravio novi iskorak, prve reakcije kupaca su odlične

Nudimo ugostiteljsku opremu, aparate, čaše, cjelokupni sitni inventar, stolove, stolice, ležaljke, kao i darovni asortiman

Povodom 20. rođendana Apfela, jednog od najuspješnijih poduzetničkih društava u Dalmaciji, popričali smo s Miom Pašalić, voditeljicom novootvorenog salona ugostiteljske opreme u Gundulićevoj ulici u Splitu.

Kako ste započeli poslovanje koje traje već 20 godina?

- Sve je počelo skromno, 1996. godine, s idejom da olakšamo i ubrzamo nabavu hrane i pića hotelima, restoranima, kafićima na Makarskoj rivijeri. Vrlo brzo, osluškujući potrebe naših kupaca, ponudu smo se proširili na ugostiteljsku opremu, sitni inventar te stolove i stolice.

Kako poslovanjem, tako ste se širili i prostorom...

- Godine 1999. prešli smo u svoju zgradu na današnjoj adresi u Makarskoj, a 2007. prostor se proširuje na izložbeno-prodajni salon. Tri godine nakon toga prodaju i distribuciju hrane preselili smo u svoj novi distributivni centar na 3500 m2 prodajnog i distributivnog prostora. Na ovaj način zaokružili smo ponudu svima kojima je interesantno ono što nudimo.

Koliko zaposlenika sada brojite?

- Tijekom zimskih mjeseci oko 110, a ta brojka se tijekom ljetnih mjeseci popne i do 170. Ponosni smo na to jer nam je važno zadovoljstvo naših kupaca, ali i djelatnika. Bez toga se ne može napredovati, a jako je važna i stručnost koju posjeduje naš tim.

Vaša referentna lista je poprilično duga, opremili ste na stotine poznatih hotela, restorana, kafića. Slobodno se pohvalite...

- Među našim klijentima su hoteli poput Radisson Blu Resort, Marmont, Atrium, Park, Katarina Dugopolje, Olympia Vodice, hoteli Valamar, Maistra, Milenij hoteli, Jadranski luksuzni hoteli te brojni drugi. Kod restorana možemo izdvojiti kavanu-restoran Perivoj i Dvor, tu su kavana Bajamonti, Biberon, Bota Šare, Arkada, Makina Vodice, Cukarin i još na stotine kupaca...

Logičan slijed događaja bio je predstaviti se u većoj sredini. Odnedavno ste otvorili novi prodajni centar u Splitu... 

- Radimo na prostoru Makarske rivijere što se tiče hrane i pića, po tom pitanju se nismo željeli širiti. Što se tiče ugostiteljske opreme, radili smo na prostoru cijele Hrvatske. Uvijek su nas pitali zašto nismo svojom ponudom i u Splitu, odnosno bliže klijentima. Nakon 20 godina je sazrelo vrijeme i za to, napravili smo taj korak. Odlučila sam se osobno posvetiti Splitu, pa ću baš ja voditi prodajni centar u Gundulićevoj. Prve reakcije kupaca su odlične, za sada su i više nego zadovoljni što smo svoju ponudu donijeli u Split i što više ne trebaju paliti svoje automobile i posegnuti kilometrima van grada kako bi razgledali ponudu.

Oni koji vas još nisu posjetili, sigurno se pitaju što imate u svojoj ponudi u Gundulićevoj ulici...

- Imamo ugostiteljsku opremu, aparate, čaše, cjelokupni sitni inventar, stolove, stolice, ležaljke, kao i darovni asortiman. Smatram da smo zanimljivi svojom ponudom građanima, ali i onima koji se bave ugostiteljstvom i turizmom na prvom mjestu. U našoj ponudi od stolova i stolica imamo marke kao što su Emu, Pedrali, Nardi, Fast, Ketall... Od sitnog inventara tu su Tafelstern, Tognana, WMF, Pintinox... Pratimo trendove, obilazimo međunarodne sajmove, osluškujemo želje naših kupaca i tržišta, sve kako bi europski i svjetski trendovi stigli do naših klijenata na hrvatskom tržištu.

Kada smo kod trendova, kakvo je uređenje prostora sada ‘IN’?

- Kako živimo u Dalmaciji, popularan je dalmatinski izričaj i u uređenju prostora, traži se kamen i drveni namještaj. Vratile su se boje kao nešto poželjno, kao i metalni namještaj te konopi. No, uvijek savjetujemo prilagoditi prostoru namještaj, a ne slijepo pratiti trendove.

Danas, pak, za razliku od prije, ugostitelji se sve više trude srediti svoje interijere kako bi upotpunili ponudu i zaokružili ju u jednu priču...

- Istina, ljudima je važno kako će urediti svoje prostore, paze i da budu posebni i unikatni. Često kažu, dajte nam nešto što još nema drugi. Kako pratimo trendove i obilazimo sajmove, kod nas stvarno mogu pronaći ono što se tek pojavilo na tržištu. Važno je, osim lijepoga, vidjeti imati i nešto kvalitetno, što je dobro za sunce i kišu, odnosno za naše dalmatinsko podneblje.

Nagrađeni ste 2009. godine od HGK nagradom ‘Zlatna kuna’, za najbolje trgovačko društvo u županiji, u kategoriji srednjih trgovačkih društava. Jesu li nagrade ono što vas pokreće dalje?

- Ponosni smo na nagradu jer je jako veliki trud iza nas. Nažalost sezona traje prekratko i u tri mjeseca trebaš napraviti posla za cijelu godinu. Iz tog razloga, nagrada za naš trud je velika, ne pridajemo joj veliku pažnju, ali nas pohvale guraju naprijed te pokušavamo biti još bolji, napredovati i razvijati se uzlaznom putanjom. Kazala bih kako nas svakodnevne pohvale i kritike naših klijenata guraju naprijed, a nagrade su tu samo kao potvrda nečeg uspješnog.

Apfel je jedan od sponzora Hajduka, a vaš otac Mijo učlanio je prošle godine sve zaposlenike u klub. Što vi kao žena kažete na tu nogometnu priču?

- Nogomet je njegova najveća ljubav, njegov je gušt, ispušni ventil nakon napornog dana. Svi ga u tome podržavamo, lijepa je njegova strast za našim najvećim klubom, a u konačnici svima je bilo lijepo na neki način postati dio kluba za kojeg se živi.

U svojoj ponudi imate i čaše s grbom Hajduka, jesu li one najtraženije?

- One su zanimljive za ugostitelje, ali jednako tako i kao izvrstan poklon nekome kada ideš u goste. Za Hajduka nikada nije problem izdvojiti kunu više.

Koji su vam daljnji planovi...

- Za sada smo se proširili u Split, plan nam je da nam ova poslovnica napreduje. Radimo sve s mjerom i ne želimo sada srljati. Želimo potvrditi za 20 godina poslovanja one uspjehe koje smo do sada ostvarili.

U kojem vremenu vas kupci mogu pronaći na splitskoj adresi?

- Radno vrijeme naše trgovine je od 8 do 18 sati, dostava radi po principu dogovora, dok će ljetno vrijeme biti nešto duže. Napomenula bih da nas svi zainteresirani mogu pronaći na sajmu ovog tjedna u Spaladium areni. Na Adriatic Gastro Show, festivalu gastronomije i turizma, predstavit ćemo se velikim štandom, pokazat ćemo dio naše ponude i najaktualnijih komada ove sezone. Tu će biti naše ljubazno osoblje s kojim mogu popričati, a bit će i prigodnih sajamskih popusta. 

Vaša reakcija na temu