Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Jednodnevne ulaznice za ULTRA Europe dostupne i u trgovinama Studenca

Jednodnevne ulaznice za ULTRA Europe dostupne i u trgovinama Studenca

Ide i festivalska majica na poklon

 Studenac, najrasprostranjeniji trgovački lanac u Hrvatskoj, ponosni je partner ovogodišnjeg festivala ULTRA Europe koji će se održati od 11. do 13. srpnja na splitskom Parku mladeži. Zahvaljujući ovoj suradnji, od 27. lipnja u trgovinama Studenca ekskluzivno su dostupne jednodnevne ulaznice po cijeni od 69 eura za dan po izboru.

Tako su, prvi put u jedanaest godina održavanja festivala, ulaznice za ULTRA Europe dio asortimana trgovine, čineći tako najpovoljniju opciju kupnje ulaznice dostupnijom i praktičnijom. Kupnja jednodnevnih ulaznica dostupna je od 27. lipnja isključivo u odabranih 60 trgovina diljem Hrvatske, a popis lokacija bit će dostupan na mrežnoj stranici Studenca. U prodaju je pušteno 500 jednodnevnih ulaznica za dan po želji, a svaka dolazi i uz poseban poklon - line-up majicu koju će kupci moći preuzeti na stadionu uz predočenje ulaznice kupljene u Studencu. Uz to, od 27. lipnja dio asortimana trgovina Studenca je i 300 destinacijskih ulaznica: 100 ulaznica za Ultra Beach po cijeni od 39 eura te po 100 ulaznica za Resistance Vis i Resistance Brač po cijeni od 25 eura. Destinacijske ulaznice dostupne su u odabranim trgovinama u Splitu, te na Visu i Braču.

Studenac će na splitskom Parku mladeži ovom prilikom otvoriti i ekskluzivnu POP-UP trgovinu te tako posjetiteljima festivala omogućiti praktičnu kupnju bez potrebe za izlaskom iz festivalske zone. Dio asortimana će biti popularni, svježi, praktični i ukusni hot dogovi, kroasani, sendviči, grickalice i pića za okrjepu, ali i higijenske potrepštine poput suhih i vlažnih maramica, krema za ruke, balzama za usne te sličnih proizvoda.

'Prava snaga i komparativna prednost Studenca leži u praktičnosti i prilagodljivosti formata te u mogućnosti da budemo uvijek tu za naše kupce, bilo da se nalaze u svom malom mjestu, u kvartu, na odmoru ili - usred velikog glazbenog festivala. Cilj nam je da im uvijek budemo na dohvat ruke, pa i na lokacijama gdje je izazovnije i manje uobičajeno brzo doći do neophodnog proizvoda - poput festivala ULTRA Europe, među stotinama tisuća ljudi. Drago nam je i što našim kupcima, zahvaljujući suradnji s organizatorom, možemo ponuditi praktičniji i pristupačniji način kupnje ulaznica. Vjerujemo da ćemo im tako olakšati donošenje odluke da dođu u Split i uživaju u festivalu', izjavio je direktor marketinga Studenca Ante Franotović.

'Veseli me što iz godine u godinu širimo mrežu partnera, nudimo sve bogatiji sadržaj te tako omogućujemo daljnji rast našeg festivala. Upravo takav iskorak ostvarujemo kroz suradnju sa Studencem, a posebno mi je drago što prvi put u povijesti festivala naši partijaneri imaju na raspolaganju praktičnu POP-UP trgovinu unutar festivalske zone. Ključni proizvodi na dohvat ruke, dostupni u pravom trenutku, zasigurno će dodatno obogatiti njihovo Ultra Europe iskustvo', izjavio je organizator festivala i direktor agencije MPG, Joe Bašić.

Osim prodaje ulaznica u trgovinama, Studenac od srijede 25. lipnja do 3. srpnja provodi i nagradni natječaj na svojim društvenim mrežama putem kojih će podijeliti 40 nagrada. Za sudjelovanje u nagradnom natječaju potrebno je u bilo kojoj Studenac trgovini kupiti proizvode robne marke Let's Party u vrijednosti od najmanje 10 eura, zatim na svom otvorenom profilu na društvenim mrežama objaviti fotografiju, kratki video ili reel s osobom koju želite povesti na festival ULTRA Europe, uz kratki opis zašto baš vi zaslužujete osvojiti ulaznice. Potrebno je objavi pridružiti prigodnu festivalsku glazbu te hashtag #LetsUltraParty, uz obavezno označavanje i praćenje službenog profila Studenac marketa.

Dvadeset najkreativnijih prijava bit će nagrađeno s dvije trodnevne ulaznice, a imena sretnih dobitnika bit će objavljena 4. srpnja na službenom Instagram profilu Studenac marketa.

Više informacija o pravilima sudjelovanja dostupno je na Instagram profilu Studenca.

Vaša reakcija na temu