Jedino stalno u svijetu mode su - promjene! Modni trendovi mijenjaju se u ciklusima, donose neke davne zaboravljene utjecaje koje s vremenom ponovno zavolimo, premda nam se nedavno činilo kako baš nikako ne bismo mogli oživjeti neki trend koji je već dugo ‘out’.
Tako je u posljednjih nekoliko sezona na modnoj sceni primjetan utjecaj trendova iz 90-ih koji su na velika vrata vratili modnu filozofiju 'logo everywhere' i učinile je ponovno toliko poželjnom među trendsetericama.
Majica Levis, Europa 92, 229 kn; Majica Guess, Fashion&Friends, 569 kn; Majica Twin Set, 570 kn; Torba Replay, 760 kn; Tenisice Replay, 810 kn
Logo je najprepoznatljiviji element brenda, koji izražava njegovu filozofiju i estetiku. Stoga ne čudi da su ga modne kuće ponovno oživile I učinile razigranim i atraktivnim detaljem svojim novih kolekcija. Da je logomanija ponovno zavladala svijetom, uvjerili smo se u posljednjih nekoliko sezona, gdje prepoznatljiv znak postaje dominantan element ne samo na asesoaru.
Trenirka Gant, 1.165 kn; Majica Calvin Klein Jeans 779 kn; Majica Replay, 850 kn; Torba Calvin Klein 760 kn; Šilterica Calvin Klein, 299 kn
Kad govorimo o logomaniji, nikako ne možemo zaobići brand Calvin Klein, jedan od najpoznatijih predvodnika logom brendirane mode. Donje rublje ove modne marke steklo je tako kultni status kojeg može zahvaliti upravo primjeni prepoznatljivog CK loga, koji se nimalo sramežljivo nametnuo i na odjeći, obući ili asesoaru.
Majice Liu Jo, 390 kn; Cipele Pinko, 2.693 kn
Ako niste ljubitelj logomanije, ovaj trend možete 'isfurati' na znatno diskretniji način - dovoljan je pokoji logo-detalj poput kopče na remenu ili torbici, i vaš će stajling dobiti završni touch, koji priziva modne devedesete.
Vašu dnevnu dozu modne inspiracije pronađite u Jokerovoj modnoj rubrici Joker Fashion Portfolio.