Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Lifestyle Check In: Uživanje u lijepim proizvodima i razvoj poslovanja mogući su i uz poštivanje mjera

Lifestyle Check In: Uživanje u lijepim proizvodima i razvoj poslovanja mogući su i uz poštivanje mjera

U četvrtak se uputite u hotel Radisson Blue Split razgledati ponudu domaćih i austrijskih lifestyle brendova u izložbenim sobama i uživajte u zanimljivom programu

Lifestyle Check IN serija je događaja koji stavlja u centar proizvode i usluge koji njeguju filozofiju ugodnog življenja kao što su moda i modni dodaci, kozmetika, uređenje doma, auto i nautička industrija i tehnologija. Prva zemlja partner je Austrija pa će se uz domaće, u izložbenim sobama hotela moći razgledati i proizvodi austrijskih lifestyle brendova. 

Nakon prva dva u Austriji, ovo će biti prvo izdanje događaja koje se održava u Hrvatskoj a obzirom da je bilo kakva privatna inicijativa raritet i među domaćim, a kamoli među stranim poduzetnicima zbog epidemiološke situacije, zašto je za premijerno izdanje izabrala baš Split i to u ovoj, 2020. godini, pitali smo organizatoricu Moniku Ioanitescu

'Split utjelovljuje filozofiju ugodnog i lijepog življenja i idealno je mjesto za život ali i poslovanje stoga je vaš grad od ove godine i moj izbor za stalni boravak. U četvrtak će uz hrvatske lifestyle brendove, svoje proizvode domaćoj poslovnoj i široj javnosti predstaviti i njihovi kolege iz Austrije. Da izbjegnemo grupiranje posjetitelja te im istovremeno omogućimo ugodan boravak i neometan razgled i razgovor s izlagačima, izložbeni prostori bit će hotelske sobe koje su na različitim etažama hotela Radisson Blu Resort & Spa. Također, broj posjetitelja smo limitirali na stotinjak s tim da je hotel toliko prostran da se uvjet udaljenosti od dva metra može s lakoćom poštovati no maska je, naravno, obavezna ukoliko u nekom trenutku ne možete održavati razmak. Zdravlje nam je svima na prvom mjestu no ne trebamo prestati živjeti i zaustaviti sve svoje privatne i poslovne aktivnosti. Potrebno je samo uložiti nešto više kreativnosti u organizaciju događaja u ovim, novim okolnostima', ističe organizatorica.

Koji profil posjetitelja očekujete na Lifestyle Check In događaju?

Lifestyle Check In obraća se široj javnosti, Splićanima ali i domaćim i stranim poduzetnicima. Svi su dobrodošli, ulaznice se prodaju preko entrio.hr s tim da broj jest ograničen. Dio gostiju doći će s pozivnicom koje smo uputili primarno domaćim poduzetnicima kako bi imali priliku povezati se s austrijskim tvrtkama iz sektora. Poduzetnici kojima sam se obratila, predstavila koncept i predložila izlaganje, i domaćim i onima iz Austrije, većina ih je prihvatila s oduševljenjem, poduzetnici žele raditi i stvarati i trebamo im dati priliku da nastave stvarati. 

Osim samih proizvoda lifestyle brendova koji se predstavljaju, koji će drugi sadržaji dočekati posjetitelje u četvrtak?

Većina brendova naših izlagača su za dame te je za njih osmišljen i hair & make up kutak no mislili smo i na muškarce o kojima će brinuti hedonisti iz Mareva Cigar kluba, a osigurali smo i kutak za najmlađe. Potom, od 16 sati kreće happy hour by Radisson, u 18 počinje radionica 'My skin by dr. Kaliterna' čiji proizvodi posljednjih godina oduševljavaju dame svih generacija. U 20 sati na programu je modna revija priznate austrijske dizajnerice Dali Oleschko koja će predstaviti odjeću koju stvara za suvremenu ženu, koloritnu i od najkvalitetnijih tkanina, a predstavit će nam se i brend No7 by Šime Kovačević, kojeg brojni Splićani već poznaju, no onima koji nisu upoznati s njegovima radom savjetovala bih da nam se svakako pridruže.

Vaša reakcija na temu