- Tekst je napisao moj otac, najizvođeniji hrvatski komediograf Matko Elezović, a likove smo uprizorili Franjo Đaković i ja. Ovo je također moj prvi projekt koji ću režirati zajedno s Franjom i veoma je uzbudljivo dotaknuti se dva područja kazališta s kojima nismo imali puno doticaja na Akademiji, a to su lutkarstvo i režija - ispričao nam je Matko koji ide očevim i sestrinim (Matea Elezović) stopama u vlastite produkcijske vode.
- Vlastita produkcija je strašno težak i zahtijevan posao koji traži angažiranost sedam dana u tjednu. Pri Ministarstvu kulture naći ćete čak 400 registriranih umjetničkih organizacija. A u Hrvatskoj ih maksimalno kvalitetno radi tek desetak. U kulturi se sredstva dodjeljuju dogovorno i to unaprijed uvijek istim korisnicima, a natječaji su samo farsa. Dokaz za to je što niti jedno povjerenstvo ne pročita predloženi tekst, već se odluke donose sistemom vidovite babe Vange. Koruptivnost, klijentelizam, nepotizam i kriminal su četiri jahača apokalipse koje prepoznajemo u svim segmentima društva pa tako i u kulturi. Briga za mlade je samo načelna i deklarativna, dovoljno je pogledati statistiku koliko se mladih ljudi iseljava iz Hrvatske - oštro će mladi glumac.
- Recimo, moja je sestra napravila autorski projekt 'metODA ZA BRAK' u vlastitom kazalištu bez ikakvih subvencija, a na kraju je u 2015. godini njezina predstava izabrana kao jedna od 18 najboljih predstava hrvatske kazališne produkcije te je uvrštena u službeni festivalski program na Festivalu glumca u Vinkovcima. Za Ministarstvo kulture to nije nikakav dokaz izvrsnosti. Došlo je vrijeme da se mladima napokon trebaju početi otvarati vrata jer su dokazi na sve strane da imamo sposobne i talentirane ljude. Sami profesori s Akademije su nam rekli da za nas vjerojatno neće biti posla i da radimo projekte u vlastitom angažmanu. To je poražavajuće za čuti. Zamislite da završite za profesora i netko ti kaže osnuj školu da bi predavao, ili npr. Vi ste novinarka, a netko Vam kaže: 'Pokreni novine da bi pisao' - naveo je Matko koji kako kaže da ima sreće što je puno naučio i vidio u kazalištu svojih roditelja 'Tvornica smijeha' i sestrinom Hit teatru pa neke stvari bolje razumije.
- Ali nemojmo se zavaravati, naravno da bih se volio zaposliti i raditi samo ono što je moja ljubav - a to je gluma.Tko ne bi... - zaključio je.
Upitali smo ga zašto se baš odlučio za lutkarsku predstavu.
- Lutkarstvo je poseban medij koji nudi beskrajne mogućnosti s lutkama. U lutkarstvu si ti u službi lutke i cilj joj je udahnuti joj život. Naravno, puno pomaže ako imaš dobro napravljene lutke jer nije samo tekst dovoljan u takvim predstavama. A što se tiče realizacije dramske i lutkarske predstave, sve je teško bez novca, ali sve lakše ako imaš volju i dobre ljude oko sebe - istaknuo je 'junior' Elezović koji uz ovaj projekt radi na još nekoliko njih.
- Uz ovaj projekt imam i monodramu 'Profesore dajte dva', komediju koju odlično prihvaćaju sve generacije i to me iskreno jako veseli. Reakcije publike su puno gledalište, a to je najveća potvrda koju možeš dobiti. Tekst je napisao Matko Elezović. Također pripremam predstavu 'Akademci trče počasni krug' gdje bih glumilo dosta mojih kolega s Akademije. Ali ne radim samo autorske projekte, glumim u predstavi Playdrame 'Zbogom Natalija Petrovna', u HNK Splitu 'Čudo u Poskokovoj Dragi' , a ponosan sam i na film 'Ne gledaj mi u pijat' ,u kojem imam manju ulogu, a koji je višestruko nagrađivan na raznim filmskim festivalima.
Na kraju je zaključio:
- Grad Split hitno treba alternativnu scenu, ali prateći političku kampanju, kultura nije bila među udarnim temama koje su predstavljene biračima.